CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 1 Jun 2011

Ben Ashaari lagi??????

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!
Assalamuallaikum..bersama lagi kita di dalam rancangan ketuk kepala sampai benjol..hahaha.Gila punyta rancangan..Takdelah aku nak cerita sikit ni..tajuk dah tahu kan???hehehe..

Okay Digi awards for blogger of the year akan tamat pada 11.59pm 20 June 2011...Dan pemenang top 3 akan disenaraikan pada 8 June 2011..eh betul ke ni??hehehe..aku baca dalam english..nak alih bahasa tu yang payah bebeno..hehehe..

Okay untuk kategori blogger Of The Year ni dia Top 5 ranking keseluruhan setakat ni..moh kite nengok..







Hah korang dah tengok kan ranking terkini..aku akan update selalu berkenaan ranking ni..Cuba korang tengok sape ranking ke-3???Korang kenalkan???korang suka baca blog beliau kan??korang sayang beliau kan???hehehe..jadi jom kite undi supaya blog beliau naik ke ranking ke-2....itupun kalau semua support beliau dengan ikhlas ler ok..hehehe..

Ni nak berkempen untuk  Ben Ashaari ni untuk blogger of the year.Beliau memang layak untuk anugerah tu.Entri sempoi tapi padat dengan ilmu.Banyak buat Segmen yang menguji fikiran kita...Jadi tunggu apa lagi moh kite  vote Ben Ashaari..Klik Sini Untuk Undi Ben Ashaari.


Smile Always!!!!!!!

2 ulasan:

Ben Ashaari berkata...

tq jai ..

farhan berkata...

jum kita sokong ben ashaari...saya undi ben tiap-tiap hari.harap ben dpt
naikkan ranking kalahkan inianwarhadi dan online movies TV.