CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 23 Jun 2011

Kawan Gembira senang di cari,Kawan menangis Susah siotttt!!!!!

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum...fuuhhhh akhirnya tamat juga kursus aku hari ini...esok pulak memang kene praktis betul2...dah takde nak main2 dah..Lusa dah majlis....Bukan majlis kahwin or ape ek...Ni majlis Dinner Jabatan...Jay salah seorang penari pada malam itu nanti..

Yang buat Jay nervous Jay kena menari sorang kat depan Ketua Tertinggi Jabatan dari HQ di Putrajaya..fuhhhh...ni dah lari tajuk ni..hehehe...(Woi,,,,cepatlah cerita....) oklah...tak sabo2 lagi ekau yo..hehehe

Macam ni...korang mesti banyak kawan kan???Ada sampai tujuh ribu belas ratus lima puluh ke???Korang rasa dalam banyak kawan korang tu,berapa ramai teman korang bila korang gembira???korang ketawa dia pun golak memanjang sampai nak putus urat ketiak,asyik ketawa je..ehehehe..Ramaikan....yang pakat bila makan kat kedai asyik kita je yang hulur pun ramaikan????hehehe..

Berapa ramai pulak kawan korang yg sanggup bersusah payah dengan korang???bila korang susah dia sanggup tolong korang tanpa memintabalasan pun...bila korang sedih,dialah yang selalu ada di sisi korang.selalu mendengar masalah korang,berikan kata2 semangat dan menghiburkan korang bila berduka...Ramai tak???this is not best broo!!!!alahai ciputt je kan...

Zaman sekarang memang susah nak cari kawan sebegini..Lebih banyak teman ketawa dari teman bersedih..Aku bukan jenis begini...ini bukan prinsip hidup aku...Bagi aku kawan ni adalah seperti kaum keluarga aku...keluarga yang aku sayang dan aku hormat..Bila ketawa aku akan ketawa bersama,bila sedih aku akan turut bersedih..ada kala orang berfikiran...ahhhhh..ko kawan dengan dia apa yang ko dapat???habukk pun tarakkk...
Der...ko pernah rasa kaki cekam size 10???ape punya fikiran jahatlah lu der....

Tapi...ada tapiinya...kalau kawan itu jenis yg tikam belakang kita or depan punyelah cantik perangai tapi kat belakang nauzuubillah punya teruk dari syaiiitooonnn..Spesis macam ni kite kene berhati-hati..Tapi aku suka mendoakan semoga kawan2 aku ni dirahmati allah dan semoga allah mengasihi mereka semua sepertimana aku sayangkan mereka..Macam korang yang baca nilah...aku sayang korang..korang kawan aku selamanya... ini doaku buat korang semua....

Ya Allah…

Ampunilah daku dan sahabatku dan masukkanlah kami kedalam rahmatMu dan Engkau adalah Tuhan yang maha penyayang.

Ya Allah…
Lindunglah sahabatku dari hilangnya nikmatMu dan berubahnya kesejahteraanMu dan mendadaknya seksaMu dan berbagai macam murkaMu.

Ya Allah…
Sungguhnya aku bermohon kepadaMu tabahkanlah Kami dalam menghadapi segala urusan dan kekuatan dalam menerima petunjukMu.

Ya Allah…
Kurniakanlah kepadanya jiwa ketaqwaan dan sucikanlah. Engkaulah sebaik-baik yang mensucikannya.
Berilah kemudahan pada kami atas segala kesulitan-kesulitan kami,
kerana menghilangkan kesulitan itu mudah saja bagi Mu ya Allah.

Amin.. Ya Robbal 'alamin...


SMILE ALWAYS!!!!!!

4 ulasan:

farahin nasir berkata...

iAllah.. kalo kite iklas kwn ngn org, Allah akn temukn kita dengn kawan yg bergelar sahabat..:)

Jay berkata...

@farahin nasir: insyaallah..semoga allah pertemukan sahabat yg di cari....semoga perhubungan yang terjakin takkan berhenti selagi nadi masih berdenyut:)

najihah sahami berkata...

jay!!nanti amek la video jay menari eh. hehe..nk tgk jay menari...wow!

betul tu jay. kawan skang nmpak cam boleh harap, tp last2 dia talam dua muka. susah tol nak cari kawan yang betul kawan. tp once kita dah jmpa. hargailah mereka!

najihah sahami berkata...

jay!!nanti amek la video jay menari eh. hehe..nk tgk jay menari...wow!

betul tu jay. kawan skang nmpak cam boleh harap, tp last2 dia talam dua muka. susah tol nak cari kawan yang betul kawan. tp once kita dah jmpa. hargailah mereka!