CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 22 November 2011

Hospital Bahagia

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum korang semua...hehehe...sekrang ni aku dah ada kat hospital bahagia...hah??kat mana??biarlah rahsia bak kata dato' Siti..hehe...Hidup aku bahagia di dalam ni..Bnyak juga nurse-nurse yang cun melecun..

Tapi tak kurang juga bnyak nurse yang garang,bengis mcam gorilla..hehe..tapi dorang semua baik2 layan aku..apa aku minta semua dapat..hahaha...bestkan??haha..oo mana orang yang kate nak melawat aku tu??hah cepatlah datang melawat..aku tengah tunggu ni..hehehe..

Haha,,takdelah..aku masih waras ler..buat apa nak masuk sampai hospital bahagia tu??sana memang best tapi kalau dah tak waras ler..hehe...Tapi adakala memang best tengok gelagat penghuni hospital tu..macam2 kejadian yang lucu..ada yang baca suratkhabar terbalik..

Ada juga yg aku tengok ambil bunga dan bagi kat nurse kat sana sambil ucap i love you lagi..punyerlah romantik giler..hahaha..yg itu biasa2 jer lah..kalau yg hadcore giler tu memang dok dalam bilik kene rantai tu..kalau lepas memang bahaya..hehe..

Apapun semuanya bermula dari diri kita..kalau ikutkan hati memang boleh jadi gila..tapi kena fikir positif sentiasa..semua yang berlaku dalam hidup ada hikmah..ada pro n kon dia kan...adakala kita sedih,adakala kita gembira..hehe..

SMILE ALWAYS!!!

0 ulasan: