CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 21 November 2011

Perjalanan hidup ku..

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum semua...ya bertemu lagi dalam sesi luahan hati..hari ni aku nak luahkan apa yg aku inginkan.Kebahgiaan..Korang tahu apa erti hidup bahagia?Yang dah kawin mungkin tahulah kan...tapi ada juga yg dah kawin tapi tak rasa bahagia..yg ini memang bahaya..

Okay..aku inginkan kebahgiaan dalam hidup aku walaupun aku terpaksa lalui bnyak rintangan yang datang..adakala aku rasa sunnguh menyakitkan..ya mmg sakit untuk mencari kebahgiaan hidup..Bila berjumpa kebahgiaan adakalanya hilang di tengah jalan.

Aku teringin untuk hidup bahagia bersama orang yang aku sayang..bahagia yang aku ingin miliki..bukan untuk diriku sahaja tetapi juga kebahgiaan untuk mak bapa aku..saat ini kebahgiaan itu ada di hadapan mata ku..tapi aku perlu bersabar untuk melihat sejauh mana kebahgiaan itu akan bertahan..

Hati aku sentiasa merindui semuanya..aku tahu kebahgiaan yg aku cari  juga akan buat aku menderita jika orang yg aku harapkan untuk memberi aku kebahgiaan itu pergi meninggalkan aku..aku sentiasa berdoa meminta pada tuhan yang maha kuasa untuk memberi aku kebahgiaan dunia dan akhirat..walaupun aku tahu bnyak dosa yang telah aku lakukan..

Kebahgiaan yang diharapkan dari seseorang insan yang bergelar kekasih..aku ingin mengambil dirinya sebagai isteri aku yang sah..tapi apa pula lagi halangan yang akan datang aku pun tak tahu...cukuplah terlalu bnyak halangan yg aku terima sebelum ni...aku cuma minta satu sahaja iaitu kebahgiaan dari si dia yang aku sayanag dan aku cintai sepenuh hatiku...

SMILE ALWAYS!!!

2 ulasan:

EYQASARA berkata...

bahagia tu susah nak cari.. tp klu dpt, nikmatnye besar.. (^^)

Jay berkata...

yups..mmg betul..bahagia mmg susah di cari..andai dapat itu mmg hidup ni terasa tenteram jer..:(