CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 2 November 2011

Pertanyaan???

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum..hari ni aku betul2 teramat sedih...sedih sangat2...Adakah aku bersalah kerana bertanya sesuatu benda yang aku tidak pasti..Aku terpaksa bertanya untuk kepastian..adakah itu salah?

Ya aku kerana aku takut kehilangan dia aku bertanya...kerana aku sayang dia aku bertanya..itu memang sifat diri aku..andai perkara yang tidak aku pasti,aku akan bertanya sendiri untuk kepastian..tetapi pertanyaan itu di salah anggap..

Aku tak tahu mana hala tuju aku selepas ini??segalanya aku serahkan pada allah..kerna hanya dia yang mengetahui apa yg tersurat dan tersirat di sebalik kehidupan aku..Hidup aku penuh dengan dugaan dan cabaran..

Terlalu bnyak untuk aku ceritakan..tetapi memang terlalu perit untuk aku luahkan..disaat aku menulis entri ini,linangan airmata aku tak berhenti menitis..menitis kerana dugaan yang maha berat sedang melanda diri ini...

Ya allah...aku bermohon padamu untuk kembalikan hatinya pada ku..ya allah...kau pereratkanlah semula hubungan aku dengan si dia..Ya allah kau permudahkanlah segala urusan kami di dunia dan juga di akhirat kelak..Sesungguhnya cinta ini hnya untuk dia...dia kekasih hati yang bnyak memberi kebahgiaan di masa aku bersedih...walaupun bnyak rintangan dan dugaan yang kami hadapi bersama..

Dia tidak pernah jemu untuk memberi aku semangat..tetapi kerana pertanyaan aku kami bergaduh..kerna kepastiaan yang aku perlukan kami bertengkar..kerana takut kehilangan dia
segalanya aku berserah pada allah..aku tidak mempunyai kuasa untuk mengatur segalanya...

Aku tersngatlah lemah untuk hadapi dugaan ketika bercinta.terus terang aku tak kuat untuk bercinta lagi..tapi kerna dia aku kuat semngat aku untuk terus bercinta kerna kami telah berjanji untuk susah atau senang bersama...

Maafkan aku kalau cerita aku ini membuat korang boring..tapi inilah hakikat hidup aku di saat ini...semoga korang yang membaca dirahmati allah s.w.t..

2 ulasan:

EYQASARA berkata...

susah nak cari lelaki yg menangis kerana cinta.. :)

Jay berkata...

ya mmg susah..ego lelaki mmg susah untuk diruntuhkan:)