CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 26 Mac 2012

Marah!!!!!!

Assallamuallaikum

PASIR GUDANG: Belum reda dengan kesedihan kehilangan Nurul Nadirah Abdullah, 5, atau Dirang, yang dibunuh dengan kejam, keluarga budak perempuan itu kini berada dalam keadaan ketakutan apabila rumah mereka di Flet Seri Delima, dekat sini, cuba dipecah masuk selain anggota keluarga berkenaan turut dikejar lelaki tidak dikenali.

Bapa saudara Dirang, Hakim Alan, 14, iaitu adik bongsu kepada Roselyn Alan, 25, sudah tiga kali dikejar lelaki tidak dikenali sejak minggu lalu sehingga memaksanya melarikan diri ke surau untuk berlindung.


Berita lanjut dapatkan akhbar Berita Harian hari ini

Sumber=Berita Harian

Astaghfirullahalaziim..apalah nak jadi..orang masih dalam keadaan bersedih pun ada juga orang yang cuba nak pecah masuk rumah keluarga Allahyarhamah Nurul Nadirah Abdullah.langsung takde perikemanusiaan betullah..

Mengapalah manusia zaman sekrang tidak berperikemanusiaan??Andai semua mengikut teladan dan sunnah Rasulullah SAW dan hidup berlandaskan Al-quran,takkan terjadi benda2 seperti ini.
Kalau di lihat zaman sekarang ini terlalu banyak dugaan dan cabaran hidup.Lebih2 lagi berkenaan pengaruh sekeliling kita.

Andai nafsu merajai diri maka hancurlah penghidupan..tetapi andai Iman sentiasa mencahayai hidup,Insyaallah harmoni dan bahagia kehidupan dunia dan akhirat kelak.Semoga Allah swt merahmati hidup kita semua..

Hidup berlandaskan al-quran dan sunnah.

SMILE ALWAYS!!!

Isnin, 19 Mac 2012

Pagi2 dah buat hal!!!!

Assallamuallaikum..


Arghh.pagi2 dah buat hal..tension macam ni  macam mane nak update blog kalau Line Internet down pepagi macam ni.Tension...............


Nak komen blog BroFramestone pun tak dapat.Nak update tentang sesuatu pun tak dapat.awal pagi dah buat stress je..


Eh..jap jap..ni aku tengah update kan?Haha.tak perasan pulak..Rupanya aku boleh update guna Android.Ni pun aku curi info dekat blog Abg Ben kite.hehe.Bangga tak ketentuan hala.


Sementara tunggu line Internet okay.aku nak pegi buat hal kejap..Erkk korang nak tahu ape hal tu?emm buat taik mata.nak ikot?hehe.okay nanti aku update lagi okay.


SMILE ALWAYS!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Jumaat, 16 Mac 2012

Perubahan terkini

Assallamuallaikum..


Hai semua..rindu Jay lagi tak?maaf sebab Jay menghilangkan diri kejap atas kesibukkan pada tahap gaban.


Kali ni Jay akan buat perubahan dari segi penyampaian Blog.klau dulu banyak tertumpu pada soal Peribadi semata,tapi sekarang Jay akan update ape saja yang berlaku sama ada yang terkini mahupun yang terdahulu.So Jay harap korang support mengenai perubahan yang Jay nak but ni ye.


SMILE ALWAYS!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Jumaat, 2 Mac 2012

Aslmkm..

Assallamuallaikum..

Maafkan aku untuk kali terakhir..aku akan berhenti buat sementara waktu dalam berblogging atau berFB..Semoga kita bertemu suatu hari nanti andai umurku masih panjang..Maafkan salah dan silap aku selama ni..

Salam sayang dari aku buat korang semua..