CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 29 Oktober 2012

Di mana ketenangan yang ku cari???

Assallamuallaikum

Di mana ketenangan yang aku impikan selama ini??pada mulanya aku memiliki ketenangan bila bersama mu..tetapi setelah aku mengetahui bahawa ada lelaki lain yang cuba untuk memilikimu,aku mula rasa tidak tenang.Adakah akan berulang kejadian silam dalam hidupku bila kekasih hati beralih arah tanpa sebab yang boleh diterima akal?

Sejak dua menjak ini dirimu sering muncul di dalam mimpi-mimpiku..datang memberikan kebahgiaan buat diriku.Alangkah indahnya kalau mimpi itu betul2 kenyataan?Tetapi orang selalu kata mimpi itu hanya mainan tidur.Tetapi aku rasakan mimpi itu seoalah realiti??

Aku sentiasa memikirkan mengenai perhubungan antara aku dan kau.Adakah ia akan berakhir seperti yang kita inginkan?aku tahu engkau terlalu letih untuk bercinta lagi.Sama juga seperti aku yang dah letih untuk mencari cinta yg sejati.Bagi aku kau adalah yang terbaik buat diriku.

Aku terima segala kekurangan dan kelebihanmu.Bagiku kau teramat cantik bukan pada pandangan mataku,tetapi di dalam hatiku.Kau sentiasa tersemat di dalam hatiku yang telah engkau tawan sejak dari mula kita kenal.

Aku inginkan ketenangan bersama mu wahai sayangku.Engkaulah penghibur diriku disaat aku bersedih.Engkaulah teman sepergaduhan aku.Engkaulah teman menangis ku.Aku tak sanggup untuk kehilanganmu di saat ini.Aku berpegang pada janji kita yang kita tetap akan bersama walau apa juga rintangan yang mendatang.

Di saat aku menulis entri ini,mataku belum terpejam walau sesaat pun hanya kerana memikirkan tentang dirimu dan perhubungan kita.Aku taknak apa yg terjadi semlm berulang.Dan aku taknak cinta yang kita bina selama ini menjadi tawar.

Ya aku jauh di sini dan engkau jauh di sana.Telah aku katakan padamu aku akan menikahimu apabila aku datang menemui mu kelak..Aku dah tak sanggup untuk berpisah lagi..Terasa rindu itu tersangat menyeksakan..

Aku berharap engkau setia menantikan diriku dan cintamu padaku takkan pernah pudar atau padam.Hanya dengan memiliki dirimu dapat membuatkan hatiku berasa tenang..Percayalah sayang Aku akan tetap memegang pada janji2 yang telah aku lafazkan kepadamu..

Ikhlas dari hatiku buat insan yang tersayang..

0 ulasan: