CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 2 Oktober 2012

Perhubungan,kesetiaan atau kecurangan???

Assallamuallaikum

Okay hari ni Jay nak story kat korang pulak macam tajuk di atas tu lah.Setiap perhubungan pasti akan ada dua benda ini sama ada kesetiaan atau kecurangan.Jay akan bercerita mengenai kesetiaan atau kecurangan.

Dalam perhubungan haruslah ada kesetiaan.Kesetiaan bermaksud sanggup bersama dalam apa juga keadaan atau situasi.Tidak kira susah atau senang.Kesetiaan ini amat penting,penting untuk membina satu perhubungan yang harmoni dan bahagia.Kebanyakan hari ini membincangkan soal kesetiaan pasangan masing-masing.

Masih ramai yang meragui kesetiaan pasangan mereka.Ini disebabkan pengalaman lalu yang membuatkan mereka kurang percaya kepada kesetiaan pasangan mereka.Perkara sebeginilah yang sering terjadi di dalam masyarakat kita.

Curang atau lebih dikenali dengan panggilan Main kayu tiga.Curang bermaksud mempunyai perhubungan lain selain dari pasangan kita.Kecurangan ini pasti terjadi di dalam perhubungan andai perhubungan itu hanya palsu semata.

Belajarlah untuk setia.Jagalah hati pasangan jika cinta itu benar2 ikhlas dan janganlah permainkan cinta seseorang itu andai hanya untuk bersuka-suka.


4 ulasan:

Izwa Kamaruddin berkata...

sekadar membaca..

Jay berkata...

Mrs Eady: thanks sebab masih sudi membaca blog yg usang ni.hehe

hazanis berkata...

saling percaya dan mempercayai juga penting utk buat hubungan kekal..:)

Jay berkata...

Hazanis: yup memang betul..kepercayaan itu mmg penting..