CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 1 November 2012

Adakah dia Jodohku??

Assallamuallaikum..

Bermain di fikiranku adakah dia jodohku?Adakah dia akan menjadi milikku??Andai dia lah jodoh yang telah tertulis di dalam lauhul mahfuz,sungguh aku bersujud syukur kepada Allah swt.Betapa gembiranya hatiku andai dia menjadi milikku.

Tetapi Adakah dia bukan milikku??Bersedihlah hati ini andai dia bukan menjadi milikku setelah perasaan cinta dan kasih sayang ku berikan semuanya hanya untuk dia.Kesedihan dan hati yang terluka sama seperti sejarah silam hidupku.

Aku telah membayangkan kebahgiaan antara aku dan dia.Aku terima dia seadanya,kekurangan dan kelebihannya.Mungkin dia takut bahawa aku juga akan mengecewakan dirinya.

"Ya Allah"
'kau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi ujian ini.Engkau bukakanlah pintu hatinya buat diriku.Penuhilah hatinya dengan perasaan cinta buatku.Aku telah pun berniat untuk menikahinya.Mengambil dia sebagai isteri aku yang sah.Ya Allah..engkau Permudahkanlah segalanya..'

'Hanya padamu tempat aku meminta..dan hanya padamu tempat aku meluah.Semoga engkau mendengar segala luahan hati hambamu yang ikhlas ini.Hanya satu pintaku kepadamu,perkuatkanlah jodoh kami.semoga dia akan menjadi milikku."

Amiin

2 ulasan:

maszull berkata...

asslamaualaikum jay...jika ada jodoh dia pasti adalah jodoh mu...insyaAllah..;)

Jay berkata...

Maszull: Insyaallah..moga dialah jodohku..:(