CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 26 Mac 2012

Marah!!!!!!

Assallamuallaikum

PASIR GUDANG: Belum reda dengan kesedihan kehilangan Nurul Nadirah Abdullah, 5, atau Dirang, yang dibunuh dengan kejam, keluarga budak perempuan itu kini berada dalam keadaan ketakutan apabila rumah mereka di Flet Seri Delima, dekat sini, cuba dipecah masuk selain anggota keluarga berkenaan turut dikejar lelaki tidak dikenali.

Bapa saudara Dirang, Hakim Alan, 14, iaitu adik bongsu kepada Roselyn Alan, 25, sudah tiga kali dikejar lelaki tidak dikenali sejak minggu lalu sehingga memaksanya melarikan diri ke surau untuk berlindung.


Berita lanjut dapatkan akhbar Berita Harian hari ini

Sumber=Berita Harian

Astaghfirullahalaziim..apalah nak jadi..orang masih dalam keadaan bersedih pun ada juga orang yang cuba nak pecah masuk rumah keluarga Allahyarhamah Nurul Nadirah Abdullah.langsung takde perikemanusiaan betullah..

Mengapalah manusia zaman sekrang tidak berperikemanusiaan??Andai semua mengikut teladan dan sunnah Rasulullah SAW dan hidup berlandaskan Al-quran,takkan terjadi benda2 seperti ini.
Kalau di lihat zaman sekarang ini terlalu banyak dugaan dan cabaran hidup.Lebih2 lagi berkenaan pengaruh sekeliling kita.

Andai nafsu merajai diri maka hancurlah penghidupan..tetapi andai Iman sentiasa mencahayai hidup,Insyaallah harmoni dan bahagia kehidupan dunia dan akhirat kelak.Semoga Allah swt merahmati hidup kita semua..

Hidup berlandaskan al-quran dan sunnah.

SMILE ALWAYS!!!

8 ulasan:

Yatie Awang berkata...

apa masalah sebenarnya ni...

Jay berkata...

masalahnya,...sakit hati dgr cerita dkat berita harian tu..dah lah budak tu kena bunuh kejam..xsampai berapa minggu rumah dia pulak org pecah masuk..ish..

Mia Adriana berkata...

ada balasan utk mreka yg jht.

Cik Retiss berkata...

sekarang bukan semua org boleh dipercayai..bahaya..baru2 ni kat kawasan rumah sya ade sorg pakcik kene simbah asid, sebab org cmburu perniagaan die maju..nasib baik kene lori je..die tak kene simbah..

aniswany berkata...

dunia sekarang jay...hmmm

Izyan Masri berkata...

KESIANNYA KELEUARGA TU KAN JAY?SUDAHLAH ANAK DH TADE,KENA PULAK MCM2 .GERAMNYA DENGAN DIORANG YG JAHAT TU.ISHHHHH

Nurul Akmal berkata...

Ya Allah macam2 hal..

akhiyy berkata...

smoga ALLAH melindungi keluarge mereka.