CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 11 Januari 2012

Murtad?????

Asslamuallaikum.

Semoga kita semua mendapat rahmat dari Allah s.w.t...Sentap kan tajuk kat atas.Korang sentap baca aku sentap dengar.Salah seorang dari kawan aku dikatakan telah murtad.Tapi sejauh mana kepastiannya aku pun tak pasti.wallahuallam..

Dia dikatakan telah memeluk agama kristian.Hanya kerana pergaduhannya dengan Boyfriend.Kepastiannya belum aku perolehi.Tetapi isu ni bukan perkara mainan.Satu isu besar bila seorang islam murtad pada agamanya.

Kawan aku yang seorang telah berusaha juga memujuknya agar jangan buat macam tu.tapi akhirnya dia memilih juga jalan itu.Hinggakan kawan aku yang sorang tu putus asa nak pujuk dia.Entahlah apa nak jadi dunia sekarang.Takkan gaduh dengan boyfriend pun sampai nak murtad..Astaghfirullahalaziim..

Semoga janganlah ada antara kita yang jadi seperti kisah yang aku ceritakan.Semoga Allah memberi hidayah kepada sahabat aku tu...

4 ulasan:

eiyzniey berkata...

Nauzubillah..

Azza Azman berkata...

ish takutnya... seriua je dengar, murtad ni dosa paling besar, betul ke azza dengan dosa yang tak terampun, betulkan azza kalau silap..

Mia Adriana berkata...

moga dipelihara Allah. ish nauzubillah !

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

ya Allah, lemahnya iman dia.. kerana brgadun ngan bf trus convert agama.. ish~