CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 9 Februari 2012

Rombakan....

Assallamuallaikum..

Hye semua..Jay harap korang semua sihat lah hendaknya.Semoga hari korang dihiasi dgn senyuman.Okaylah tajuk di atas tu agak berat sikit..Rombakan??apa yang nak di rombak??
Ni bukan cerita pasal rombakan parlimen ke hape..

Di sini Jay akan mengumumkan bahawa Blog ini akan di tutup buat sementara waktu..Jay akan buat sesuatu rombakan pada blog tercinta ni.Jadi di sini Jay ambil kesempatan mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin..Eh?? raya jauh lagi lah..nampak bebeno dah kemaruk nak raye.kih3..

Oklah Jay memohon ampun dan maaf andai sepanjang berblogging ni ada buat salah,menyakitan hati sesiapa pun  Jay menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf..Nantikanlah wajah baru blog Jay ye..Insyallah akan bertemu lagi kita satu masa nanti..Tapi Jay tetap akan komen kat blog korang..

I WILL MISS ALL OF YOU.

SMILE ALWAYS!!

salam dari JAY buat korang.

10 ulasan:

ILA HonEyBuNNy berkata...

di tutup??ne ila leh ja open..hehhe

rombak jangan tak rombak..ehhehe

hamizah afifah berkata...

eh..ingtkan terscroll entry lme tdy..tbe2 ade ucapan raya..haha..aptb..

rombak jerrr...

Affan Ruslan berkata...

Nak customize blog ke bro?
Mesti lebih hensem kan lepas ni hehe

Aisyah Aina berkata...

selamat berombak :D

ieyza afieyna berkata...

rombakan rindu ke ? haha..

oohh.. nak ubah suai eh...

Maya Lisa berkata...

MISS YOU TOOOOOOOOOO !!

Ku Azhar berkata...

rombak jgn xrombak! :)
rompak jgn xrompak!! :P

Cik Retiss berkata...

Kite sokong Jay..hehe..

P/s : bw sini,follow sekali.. :D

aniswany berkata...

saya bangkang yg arif !

hikhik

Hanif berkata...

hhehehhee