CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Jumaat, 3 Jun 2011

Sedih!!!!

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!
Assalamuallaikum..selamat pagi jumaat..Semoga korang sihat2 hendaknya.
Pagi2 lagi dah sedih..follower kurang sorang..uhuhuhuhu...Takpelah bukan rezki kan..
Tak semestinya follower kurang orang tak baca entry kite..

Kepada follower yg mash setia thanks..aku hargai korang sangat2..Love u all so much..Dah tak mau sedih2 lagi..mulakan hidup anda dengan keceriaan.Dengan keceriaan itu dapat mengembirakan anda dalam kehidupan seharian ini..

Aku taknak banyak cakaplah kali ni..apa pun aku selalu kata Biar aku sedih yang penting orang sekeliling aku gembira.hehehe.

SMILE ALWAYS!!!!!!!!!!!!!!

6 ulasan:

y u y u Z u l a i k h a berkata...

http://kupukupukecik.blogspot.com/2011/02/kenapa-bilangan-follower-berkurang.html bace ni~

rilek... yuyu lagi teruk kena. follow hilang samapi lebih sepuluh masa kena hentam :)

http://kupukupukecik.blogspot.com/2011/05/berhenti-berbelog-kerana-di-hentam.html

Jay berkata...

thanks yuyu...Jay akn cuba perbaiki kelemahan blog Jay..hope yuyu dpt tunjuk ajar kat Jay..sebab Jay ni pun irg baru kan..pengalaman pun masih cetek lagi..

cik ayin berkata...

nanti ada la yang follow lagi

nuruashia ♥ berkata...

ade jugak spesis yg unfollow kee??? masyaAllah..nmpk sgt tak ikhlas..ekau sabo yee..den tetap follow ekau :)

| cik azeya | berkata...

dorang delete blog kot. jgn sedeh2 tau. adat berblogging. gitulah. follower naik turun. :)

badrulasiyahabukassim berkata...

sokonggg,,,, tiada salahnya mengiuti perjalanan hidup seseorg,, dunia tanpa sempadan