CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 28 Jun 2011

Alhamdulillah....dah selesai....Part 2

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum...semalam dah tengok gambar masa malam dinner jabatan Jay kan???hah..ni sambungan gambar2 semua..hehehe....jom kita mengembara ok...



Menyambut ketibaan tetamu majlis


Tetamu VIP

Semasa Menunggu ketibaab VVIP

Ketibaan Tetamu VVIP...Macam kenal yang berjoget kat Depan tu..hehehe


Aku pulak yang berjoget tu...tak perasan pulak..hahaha


Tu diaaa....mamat poyo tengah menari..hahaha

Penari cilik yang best..hehehe


Ya...buka tangan tu lebar2 lagi..hahahaha


Ni tengah berkhayal nak terbang macam burung..hehehe


Lentikkan lagi jari2 tu ye..


Para tetamu yang hadir pada malam tu


Jejaka-jejaka macho merangkap pengacara tidak formal pada malam tersebut..

Sempat posing lagi....auchakkkkk!!!!!


Comel tak budak2 ni??hehehe

Magic time...heheheh...ni orang Jabatan juga..bukan di jemout ddari amerika ye..

Budak ni yang lawak..dia taknak tuang air dalam cawan kat atas kepala dia..haha


Bertugas kat bahagian hadiah..hehehe

Sempat lagi mamat poyo kat belakang tu interframe..hahahaha

Ni acara menari beramai-ramai...

Tengok betapa enjoynye lelaki-lelaki macho tu menari..hahahaha
Ape macam???okay tak??hehehe...video ada...nanti aku cuba masukkan ye...kalau masukkan sekali nanti berat pulak korang nak bukak...hehehehe.nanti aku update lagi ye....semoga enjoy ye dengan gambar2 di atas...

SMILE ALWAYS!!!!!

4 ulasan:

nuruashia ♥ berkata...

ekau mmg hebad ahh..:P

z a z a berkata...

best3. tp lgi best klu bdak2 tu tutup aurat *wink wink*

Jay berkata...

@nuru:den mmg hebad pongggggg..hahahah:)

Jay berkata...

@zaza:baju tradisi mmg macam tu..untuk persembahan...hehehe....thanks komen ye...:)