CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Jumaat, 3 Jun 2011

Keputusan JAIDIARI FIRST RANDOM GIVEAWAY

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!
Assalamuallaikum..hah jawab korang kalau tak dosa kang..Okaylah mesti korang dah tak sabar tunggu keputusan ni kan..Keputusannya adalah truuuuuummmm duuummmmm cessssss....
Aku nak kawin..hahaha..Gurau ok...

Sebelum tu tgok dulu senarai yang join GA Jay buat..Klik sini..Dah tengokkan nombor2 semua..hehehe.. okay Jay umum tempat ke tiga dulu...Tempat ketiga akan membawa pulang hadiah berupa TOPUP bernilai RM10..jatuh kepada....tuummmmmmm dummmmm cessssss

Tempat kedua..naib johan akan mengondol topup sebanyak RM 20 jatuh kepada truummmmmm dummmmm cessss.......
Dan tempat pertama akan mengondol TOPUP sebanyak RM 30 jatuh kepada....truuuuummmmmm duuummmmmmm cessssss...



Alhamdulillah..dah selamat GA aku...Itulah keputusannya..jadi kepada yg menang tahniah ye..dan jangan lupa emailkan nombor tpon korang kat aku di email (jailani_sabah87@yahoo.com)
kepoada yang tidak berjaya jangan bersedih..insyallah ada rezeki Jay akan buat lagi GA ye...

SMILE ALWAYS!!!!!!!!!!!!!!!!!


5 ulasan:

tiefazatie berkata...

tahniah pd yg mng!sedih ifa xbtuah..hihi

diana II berkata...

sy dpt 30???????wahhh,xsgkanya.dh lma tggu hdiah tp4 ni..ok2.sy emailkn nnt

d i a n a berkata...

thnx2!ni diana I

GaRy™ berkata...

wah3.... beznyer mereka~.. share sket kat gary nanti yer~.. huhuhu...

Fizz Zoule berkata...

wau..saya 21 sikit je lagi tu,.,hahaha..anyway tahniah guyss :)