CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 30 Jun 2011

Hari Khamis yang ditunggu-tunggu!!!!!!!

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum...hai semua....bertemu lagi kita dalam rancangan ketuk kepala sampai benjol...hahahaha....takde takde...gurau ye...Okaylah berkenaan tajuk di atas..Kenapa aku tak sabar tunggu hari ni???ce teka ce teka..hahaha

Hari ni aku mmg betul dah tak tahan sesangat...dari hari isnin aku cuba menahan tetapi memang tak dapat nak tahan lah...hari ni adalah hari penentuan...antara hidup atau pun mati...Apa pun terjadi aku dah tak kesah..yang penting aku berjaya...Apalah yg aku merepek ni kan...mesti korang tak faham..ce lempang muka aku ni dengan kelajuan 789123 km/jam.....

Hari ni jugalah yang membuatkan aku tak tido malam..detik yang aku tunggu telah pun tiba...aku tak sabar untuk merasakannya...kehebatan dan kelazatan badannya yang gebu dan isinya yang padat...jap jap.....mesti korang fikir yg bukan2 dah ni kan???hahaha...aku tengah bayangkan benda ni lah....

                                   

Inilah benda yang aku bayangkan..bukan yang tuuuttttttt...maaf...di larang mencarut di dalam blog...wakakaka...tak sabar aku nak merasa kenikmatan GCB ni...detik yang aku tunggu telah tiba...tinggal beberapa jam sahaja lagi untuk aku merasakan dirmu yg gebu dan nikmat wahai GCB...

Tunggu kemunculan aku ya...dan aku berharap engkau masih ada lagi...jangan pulak tetiba ko habis...kempunan aku nanti...hehehe...sedapnye..hehehehe...nyum nyum....sorilah buat perut korang lapar je tengok gambar tu...hehehe..nanti aku update gamabr aku tengah menikmati kelazatan GCB ni ye..

SMILE ALWAYS!!!!!!!

5 ulasan:

nuruashia ♥ berkata...

ahhaha..ekau telat..den dah melantak dulu itu GCB wawaawawwa

Jay berkata...

@nuru:den mmg lambat...baru hari ni den dapat poie makan GCB...nyum nyum...hehehe

najihah sahami berkata...

jay!!belanja laaa..jgn la tunjuk je gmbar tu..terliur ni..:(

Jay berkata...

@mish: kalau mish dekat dengan Jay no problemlah..hehehehe...boleh je...:)

nabihancakap berkata...

eheeee.. sedap kn klu dapat mkn.. aan diet. uwaaaaa! :p