CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Jumaat, 25 November 2011

Pagi jumaat yang mendebarkn..

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum...hurm...hari ni entah kenapa aku berdebar...biasanya aku akan rileks je bila nak pergi berjumpa parents dia..tapi kali ni aku rasa tetiba berdebar pulak..macam pertama kali pulak jumpa parents dia..

Mungkin atas sebab apa yang berlaku antara kami berdua sejak kebelakangan ni buat aku jadi berdebar..aku berdoa semuanya berjalan lancar dan baik saja..harap tidak ada apa lah yg buruk terjadi pada diri aku..

Apapun terjadi,aku tetap sayang n cintakan diri dia..cuma terpulang pada diri dia sendiri untuk fikirkan semua itu..setakat ni aku tak nak bagi dia tekanan.lagipun dia tak sihat sejak kebelakangan ni..

Aku akan cuba apa yg terbaik untuk dirinya dan juga keluarganya..aku berniat untuk membahagiakan diri nya dan juga keluarganya..begitu juga dgn keluarga aku..aku ingin membahagiakan kedua ibu bapa aku..

Semoga allah membantu aku dalam semua hal..ya allah permudahkanlah perjalana hidup aku di dunia ini dan juga di akhirat sana nanti..kau peliharalah aku,keluarga aku,si dia dan juga keluarganya dari segala marabahaya..berilah kami semua kebaikan di dunia dan akhirat..linmpahilah rahmatmu ke atas kami semua..berilah kami semua kebahagiaan di dunia dan juga di akhirat..

Amiin...:)

SMILE ALWAYS!!!!

8 ulasan:

Hansyitake~ berkata...

all d beshhh... :D

semoga kekal sampai bila2...

wan nurul hezrina berkata...

mummy kalau berdebar serta merta perutpun sakit=)

kotak bulat berkata...

insyaallah akan dipermudahkan..amin.. :)

ILA HonEyBuNNy berkata...

amin...

semoga kebahagiaan milik kita semua...insyaAllah..

Izyan Masri berkata...

SALAM MAAL HIJRAH JAY YG BAIK HATI.SEMOGA LAGI BAIK PADA TAHUN2 AKAN DATANG.HIKHIK

Jay berkata...

Hansyitake~:thanks..amiin..

wan nurul hezrina:hik hik..kalau jay pulak ketaq kepala lutut aih..hehe

kotak bulat:insyallah....amiinnn

ILA HonEyBuNNy :amiinn..thanks ila..

Izyan Masri:Salam maal hijrah juga yan..thanks...tak baik mane pun jay ni..heheheinsyallah..:)

Salma Abdul Wahid berkata...

insyaAllah ,semuanya selamat ,semoga dalam rahmat dan keberkatanNya ,amin

~~Ap Hasnida~~ berkata...

woot...woot...jumpa fil n mil....


:)