CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 9 Ogos 2012

Hati Tak Tenang

Assallamuallaikum..


Maaflah Jay dah lama tak menulis kat blog ni.Baru-baru ini Jay ada masalah sikit.Sekrang ni tengah nak tenangkan diri.Moga Allah mendengar doa-doa Jay.Bila Kita tersalah melakukan keputusan pasti ada insan yang terluka.

Sebelum membuat sebarang keputusan fikir-fikirkanlah.Jangan jadi macam Jay..baru nak menyesal.Sebab Jay dah buat seseorang terluka,bukan sahaja dia tetapi diri Jay sendiri merana.Kemana pun Jay pergi,hati Jay tetap tak boleh tipu diri Jay yang Jay sayangkan dia.

Jay dah berterus terang pada dia mengaku kesalahan yang Jay telah lakukan.Jay ingin membahagiakan dia semula sama seperti dulu.Sekarang hanya terpulang pada si dia untuk membuat keputusan.

Setiap saat dirimu muncul di dalam fikiranku,
kemana pun aku pergi dirimu pasti wujud di dalam hatiku,
Maafkanlah diriku kerana telah mengecewakan dirimu,
Berilah aku peluang untuk menebus
Kesalahanku,impian ku hanya satu,
Ingin membahagiakan dirimu seperti yang pernah kita berdua janjikan.

Maafkanlah aku wahai penyeri hidupku,
Ku ingin hidup bersamamu susah dan senang bersama,
Aku sentiasa mendoakan dirimu,
Moga Allah membukakan pintu hatimu semula buat diriku..
Hanya Engkau yang mampu membuka pintu hatinya semula
setelah aku berusaha untuk kembali kepadanya.


Betapa peritnya apabila perasaan di uji dengan percintaan.Apa pun yang berlaku aku harus redha.Hanya Allah swt mengetahui apa perasaan ku di saat ini.


2 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

semoga dipermudahkan semua nyer..

Jay berkata...

Mrs Eady= thanks..insyaallah..hanya mampu berserah pada allah..:(