CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 8 Mei 2012

Arghhhh aku buntu!!!!!!


Assallamuallaikum

Hye you all..hari ni Jay nak ajar cara-cara memasak ketupat pulut.aaww..*uik biler masa aku jadi nyah ni??*..Eh salah masuk la.Sekarang Jay betul-betul tengah buntu ni.Sana sini Jay cari tapi tak jumpa-jumpa.Sedih..

Penat Jay email sana sini,tanya itu ini tapi jawapan tetap mengecewakan.Bila lah dapat bejumpa ni.Di manalah ko berada ye.susah bebeno nak cari.Ada sesiapa boleh tolong tak??Dah puas mencari ni..sana sini tak juga bejumpa.*awat aku ulang balik apa yg aku cakap?*

Jay sebenarnya nak sambung study..tapi semua course yang ditawarkan tidak berkaitan dengan bidang tugas Jay sekrang ni.Jay nak ambil PJJ untuk course ekonomi di Sabah ni.UMS (Universiti Malaysia Sabah)ada menawarkan course ini tapi dengan kelayakan minimum STPM..Jay cuma ada Sijil Psikologi Malaysia..ops salah SPM.hehe

USM ada menawarkan course ini tapi dia dah bukak pengambilan pada januari lepas.Jay terlepas tengok iklan dia.tak tahu bile ada pengambilan kali ke2 untuk PJJ tu lagi...

HELP ME!!!!!!

9 ulasan:

::CIK LYNN:: berkata...

wlupun cik lynn student usm, tp cik lynn xdpt nk bntu..huhu

Jay berkata...

xpe cik lynn..its ok..:)

aniswany berkata...

hope dpt cari yea jay,anis nk tlg pun anis xtau..huhu

falling angel berkata...

Jay sabar k!! Huhu..tapi xpat bayangkan lau Jay aw cam uh...

maszull berkata...

assalamualaikum Jay..boleh cuba lg...:)

Jay berkata...

anis:insyaallah anis..its ok..

Falling angel:aip..jgn bygkan..nt jadi mcam fifi xpasal2 gelak memanjang nt..hahaha

Maszull:Waallaikumsallam..
insyaallah tgh berusaha ni.:)

Nurul Akmal berkata...

Sabar yer Jay..InsyaAllah satu hari nanti..

Maya Lisa berkata...

bolehh.. jay amik diploma duluu.... pastu baru moho usm ^^

Maya Lisa berkata...

atau mana mana ipta ~ amik diploma dulu naa ~