CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 23 April 2012

Yes..aku seorang Hipokrit...

Assallamuallaikum..


ni muka budak hipokrit tu..:P


Hipokrit??apa yang korang tahu pasal hipokrit??Ni maksud hipokrit
(orang yang) berpura-pura berperangai (berkelakuan, bersifat, dan lain-lain) baik, (orang yang) memperlihatkan keadaan diri yang berlainan daripada yang sebenarnya, munafik.

Aku mengaku bahawa aku seorang Hipokrit.Orang sekeliling aku nampak aku seorang yang periang,mudah ketawa,sentiasa tersenyum.Itu luaran yang orang nampak pada diri aku..Yups Dulu aku memang aku..seorang periang seorang peramah..tanpa ada wujud perkataan hipokrit dalam diri.

Tetapi itu suatu masa dahulu..Tetapi sekarang orang hanya nampak lakonan diri aku semata,Senyuman,gelak tawa yang hanya satu lakonan buat diriku.Sedangkan hati ku sedih,hatiku tak tenteram,hatiku sakit.Itu yang bermain di dalam diriku.Sehingga makan minum ku terabai,kesihatan aku sering terganggu.

Sebab tu aku lama menghilang dari dunia berbloging ni.Sekarang aku nak kembali aktif berblogging..pada yang sudi baca silakan pada yang tak sudi tu paham2 lah yer..butang X ada kat atas tu..I will update my blog evrytime i can...wah dah speaking london dah..hipokritnyer aku..BI masa SPM pun hampir2 nak kantoi..hahaha..

So jangan jadi hipokrit kalau itu membahayakan anda dan teman sekeliling anda.Hipokrit bila perlu tapi adalah lebih baik jujur dari menjadi hipokrit..Aku sendiri x suka jadi hipokrit tapi terpaksa demi orang sekeliling aku.

So korang jangan jadi hipokrit..biar aku jer jadi hipokrit..

Smile always!!!

2 ulasan:

Maya Lisa berkata...

jay hipokrit kah ?

jay biasa bisa sahaja ^^ maya suka berkawan dengan orang biasa biasa ~

Jay berkata...

Maya:thanks maya..hik2..Jay mmg org biasa pun..