CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 7 November 2012

Selamat Pengantin Baru BroFramestone!!!

Assallamuallaikum


Korang kenal gambar saper kat atas ni??Mestilah korang kenal kan??hehe
Sape tak kenal blogger otai ni.Salah seorang yg aku jadikan idola.Akhirnya BroFramestone akan mengakhiri zaman bujangnya bersama pilihan hati Iera Kan.

Alhamdulillah..dah nak kawin dah bro aku ni..Aku bila lagi??Wallahuallam..serahkan pada yang Maha  Esa utk menentukannya.Okay biar Jay ceritakan sikit mengenai perkahwinan bro ni..
BroFramestone ni orang Perak dan pasangannya Iera Kan Orang Johor.

Pertemuan dorang berdua ni Jay tak tahu macamana,tapi yang Jay tahu dah ketentuan Allah untuk mempertemukan hati mereka berdua.Walaupun Jay mendapat jemputan dari BroFramestone untuk majlis perkahwinannnya,Tapi sayang sekali Jay tak dapat nak menghadirkan diri.

Jay cuma dapat Mendoakan semoga mereka berdua berbahgia hingga ke akhir hayat.Bro dah kawin dah tak boleh nk nakal2 sgt.hehe.Dah ade dah orang yang akan jaga makan minum bro..:)
Apa Pun tahniah buat Bro dan juga Iera.

Kepada yang pergi tu jgn lupa share gambar2 ye.Tema Pihak lelaki Warna Merah..So pakailah ape yang bewarna Merah kalau nk ikut rombongan Bro ambush Ke rumah Pengantin perempuan.hehe.

SELAMAT PENGANTIN BARU"BROFRAMESTONE & IERA KAN"

4 ulasan:

Bro Framestone berkata...

kenal dekat meja poker, facebook tahun 2009

mula rapat tgh tahun lepas

then.. jd la mcm nie....

hazanis berkata...

selamat pengantin baru untuk mereka..:)

maszull berkata...

assalamualaikum Jay...selamat pengantin baru buat Broframestone dan iera...

Cik Nurul Siezuka berkata...

Selamat pengantin Baru.. :)