CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 21 Disember 2011

PENA CIK EYQASARA???

Assalamuallaikum
Ok.hari ni waa nak celite dekat lu olang pasal seolang blogger ni..waa manyak minat baca dia punya blog.banyak berunsur ketuhanan sedikit dan banyak nasihat yang bagus untuk kita guna dalam hidup kita.Pengalaman beliau juga bnyak membuat orang tersedar..
Waa sudah baca dia punyer blog dari entri yang pertama sampai lah yg terbaru..waa pun sudah sangkut sama dia punya blog oo..manyak syok..hehe..sikalang pun waa sudah jatuh hati sama dia punya blog der…(dengan tuan empunya blog)..hehe..jgn marah..
Ok..ok..sebenarnya aku suka baca blog dia ni..sebab adakala aku menjadi diri dia..lalui apa yg dia rasakan.sebab tu aku suka baca blog dia walaupun dulu aku tak sempat nak godek-godek habis blog dia ni.Nama yang empunya blog ni NURUL EYQASARA..yang aku tahulah..Nama blog dia PENA CIK EYQASARA…..
Bagi aku dia seorang yang tabah..walaupun adakala hatinya sedih..Tapi keyakinan dia pada takdir allah itu yang membuat aku tertarik untuk mengenali dia..mengenali diri dia..Aku tahu dia mesti baca sebab aku dah minta izin dia untuk buat entri ni khas untuk dia..:)
Eyqa..Jay harap Eyqa tak marah kalau Jay katakan yang Jay dah jatuh hati kat kat kat……hurm…..Susah pulak nak cakap ek..Apapun Jay suka baca blog PENA CIK EYQASARA..Jadi kepada kawan2 yang baca blog Jay ni..silalah lawat blog beliau ye..Kalau nak follow lagi chantek…TERBAIK……hehehe.
Pada eyqa Jay mohon ampun dan maaf kalau ada terkasar bahasa,tersilap tulis,terlebih bergurau..Dengan rendah hati Jay menyusun sepuluh jari memohon maaf.Ada masa Jay tulis lagi..heheJ
Salam Ampun dan Maaf dari Saya..
SMILE ALWAYS!!!!

2 ulasan:

EYQASARA berkata...

trima kasih jay... (^^) terharu pun ade.. ape2 pun, blog eyqa biasa sj.. bnyak lg blog yg best2.. :)

Jay berkata...

sama2 eyqa..bagi jay blog eyqa bnyak buat jay berfikir tentang hidup ni..hehe..:)