CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 13 Disember 2011

Surat untuk dinda..

Assalamuallaikum.
Kehadapan kekasihku yang abg cinta dan sayangi..tujuan abg menulis surat ini adalah untuk meluahkan segala apa yang terpendam di dalam hati abg pada dinda..Abg tidak pandai meluahkan secara terang terangan..biarlah surat ini sebagai pengganti diri abg..
Dinda.Setiap hari hidup abg penuh kesepian.sepi sangat-sangat..tapi bila dinda ada di sisi abg,hidup abg berseri-seri..abg gembira..Hati abg berbunga-bunga untuk bahagiakan hidup idinda..Tapi sayangnya abg terlalai untuk menjaga hati dan perasaan dinda.Abg sedar abg bukan manusia sempurna dinda..
Dinda..selepas kita berpisah,hati abang sentiasa tidak tenang..hidup abg tak tentu arah.bila di rumah abg terpaksa buat-buat senyum..sedangkan hati abg menangis dinda…menangis sebab kehilangan dinda..bila dinda katakan hati dinda terlalu hancur,abg seolah hilang akal ..sebab abg terlalu cinta dan sayangkan dinda..
Dinda..Masa mula berjumpa keluarga dinda,abg dah nampak apa yang abg nak buat..abg berhasrat mahu bahagiakan mak bapa dinda,tolong adik2 dinda dan paling penting bahagiakan dinda..abg sayangkan adik2 dinda tapi abg tak tahu nak tunjuk macamana..abg cuma berdoa setiap saat agar keluarga dinda dan adik beradik dinda sentiasa sihat,di murahkan rezki dan sentiasa dirahmati..abg tahu dinda terlalu sayangkan adik-adik dinda..
Dinda..saat abg menaip surat ni air mata abg menitis tidak berhenti..mungkin semua hairan bila abg menangis tanpa sebab..tapi airmata ini adalah kerana dinda..abg tak mampu tegok dinda bersedih..walaupun abg cuba untuk bahagiakan dinda tetapi abg tetap gagal..
Dinda..andai di izin allah s.w.t..abg ingin menjaga dinda,membahagiakan hidup dinda..bahagiakan mak bapa dinda..adik2 dinda…itu harapan abg selama ini untuk dinda..abg tidak pernah terfikir hanya mahukan dinda sahaja..abg cuba hendak bahagiakan keluarga dinda..abg faham abg dah bnyak sakitkan hati dinda dulu..abg akui kesilapan abg...
Dinda..Abg tak mampu buktikan pada dinda betapa abg ikhlas cintakan diri dinda..hanya dinda sendiri yang mampu menilai cinta abg ini..biar abg bersusah payah demi orang yang abg sayang asalkan jgn orang yang abg syg itu susah..dinda faham maksud abg kan..
Dinda..abg ucapkan terima kasih atas kebahgiaan yang dinda beri pada abg walaupun sekejap.abg bersyukur sangat dapat mengenali sorang yang tabah dalam hidup..walau bnyak mana dugaan hidup, dinda tetap tabah..dinda terlalu kasihkan keluarga dan adik beradik..
Dinda..dalam surat ini abg sertakan sebuah bungkusan untuk dinda..ini adalah hadiah pemberian abg untuk dinda..tanda terima kasih abg pada dinda selama ini..abg harap dinda sudi untuk menerima hadiah ini..ini hasil titik peluh abg..abg sanggup berikat perut semata inign belikan hadiah ini untuk dinda..ini adalah niat abg pada dinda..abg tak minta balasan apa-apa dari dinda..abg Cuma harap biarlah dinda sentiasa ingat abg bila tgok hadiah ini..dinda jagalah hadiah ini seperti dinda jaga diri sendiri…
Dinda..abg memohon ampun dan maaf kerana abg tidak sempurna seperti yang dinda inginkan..tapi abg cuba untuk berubah seperti mana yang dinda mahukan..adakala ego kita terlalu tinggi..tapi percayalah cinta abg pada dinda bukan permainan..Abg akan sentiasa menanti dinda..
Dinda…dinda adalah satu anugerah dalam hidup abg..Terima kasih dinda..terima kasih banyak2…
                                                                                                           
                                                                                                  Insan yang tulus mencintaimu

7 ulasan:

aniswany berkata...

jay...sweetnyaa...tulis sniri ke ?

Jay berkata...

yups..mmg tulis sendiri.untuk somone sebenarnya..tapi dah takder harapan kot..entahlah anis...bnyak sgt kekecewaan yang jay alami sejak kebelakangan ni...xder tempat n kawan untuk jay mengadu...huhu

SiBudakKurus berkata...

alala sweetnye..sbr yerk..tibe2 teringt surt arwah si dia bagi kt sbk..huk3

Cikpuan rara berkata...

tiba2 rasa rindu kat suamy =)

Jay berkata...

SBK:tengah sabar ler ni..sbk pun sabar yer..doakan semoga arwah di tempatkan di sisi allah..

Cikpuan rara:Cepat-cepatlah tpon suamy..hehe:)

Iffah Afeefah berkata...

Sedihnye la

hurmmm

Jay berkata...

Iffah:yups..ni luahan hati saya..kesemuanya..