CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Jumaat, 12 Ogos 2011

Dalam hati ada taman

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Asslamuallaikum...salam sejahtera..salam perpaduan...dalam satu Malaysia...ok harini aku taknak jadi apek dah..tak pasal-pasal lidah korang berbelit baca aku punya entry..hehehe..aku nak cerita masa zaman sekolah aku dululah..

Masa tu aku sekolah menengah kan..aku dulu ni boleh dikira nakal juga atau orang ramai panggil gengster...tapi taklah macam si shark atau si malik tu...aku ni kira macam abang long fadhil tu lah..hahaha...tapi yang best sapa kacau aku ada taiko besar backup aku...confirm kena tibai..jahatkan aku...

Tapi sejahat-jahat aku,aku tetap ada perasaan owh...aku ada suka dengan satu budak ni..memang comel memang cantik...nama dia Dewi...tapi yang buat spoil tu aku samseng kampung pinang sebatang dia pulak pengawas sekolah...gila tak gila aku nikan..

Nak di jadikan cerita aku cuba juga mengorat dia...dia cakap sama aku...ko samseng...aku tak suka dengan budak samseng ni...aku suka budak yang baik2 je...yang tak ganas...aku cakap dengan dia memang aku samseng..tapi sesamseng-samseng aku,aku tetap sayang kat dia...muka ganas tapi hati ada taman owh...

Dan dia cabar aku...kalau betul aku suka dan sayang dia,aku mesti berubah..dia taknak tengok aku terlibat dalam kegiatan samseng ni...Dia nak aku tumpu kat study...baru dia terima aku...Aku pun dari sehari ke sehari mulalah meninggalkan kegiatan kesamsengan aku tu...Semua orang hairan kenapa aku tiba-tiba berubah...dari yang kaki kecoh kat kelas,jadi seorang yang pendiam dan study habis-habisan..

Dari sehari ke sehari aku makin berubah...dan alahamdulillah aku terus berubah...tapi yang sedih bila aku dah berubah aku tetap tak dapat memiliki Dewi...Dewi terpaksa berpindah mengikut ayahnya...MAsa tu perasaan aku memang sedih...Hari terakhir alu berjumpa Dewi untuk pertama kalinya dia memegang tangan ku..dan dia nak aku berjanji walaupun dia tiada lagi bersama aku dia nak aku tetap dengan imej aku sekrang...

Dia lebih suka dengan kehidupan aku sekarang ni...Masa itulah aku betul2 terharu..nak nangis pun ada,tapi kerana gentleman aku terpaksa tahan sebak di dada..Dan 10 tahun lepas peristiwa itu,aku menemui Dewi dan laman Friendster..aku menegurnya..tapi sayangnya dia telah melupai aku...Dia langsung tak kenal aku..

Tapi tak apa..Kerana dialah aku telah berubah..dan kerana dialah aku berjaya...thanks Dewi...jasamau aku takkan lupa...Kerana kau aku telah berubah...dari seorang budak yang nakal kepada seorang budak yang baik..Walaupun kau telah melupai aku namun aku tetap mengingati mu...

SMILE ALWAYS!!!!

11 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

wah wah

kenangan manis tuu

athirah berkata...

Oleh itu berubah la kerana diri sendiri...dalam taman tu agak2 ada bunga n rama2 x?

alongxp berkata...

rileks bro... jom kite nyanyi...

Dewi aku mohon
Beri kesempatan
tuk bisa menebus dosaku kepadamu


Maafkanlah aku yang menyakitimu
Aku tidak pernah menyangka bisa begini

Oh Dewi..
Dengarkanlah

Dewi..
Kaulah hidupku
Aku cinta padamu sanpai mati

Dewi.. Belah lah dadaku
Agar kau tahu
Agar kau mengerti

Ooo..Ooo..

Semua terjadi begitu saja Tak ada yang serius antara dia dan aku
Tidak ada cinta dan tak ada hati
Hanya karena aku lelaki dan dia wan ita

Oh Dewi
Dengarkanlah

Dewi..
Kaulah hidupku
Aku cinta padamu sanpai mati

Dewi..
Belah lah dadaku
Agar kau tahu
Agar kau mengerti

:D

mR.sAm berkata...

cam cerita nora elena je..hahah...bezanye ko xrogol dia je..hahahaha..tp nice entri..untung la kau leh berubah,tggu pe lg cri la dewi tu...adjust smpai dapt der...

cik rama-rama berkata...

haha..alongxp dan2 bg lagu...

dewi... <3

nuruashia ♥ berkata...

ahhahah..dewi rupenye ye?
bguslaa kalo die bjye ubh ko :P

Tanpa Nama berkata...

Betul cakap MrSam...cari la dewi tu..melepas nanti nyesal tak sudah =P

aleen aiden berkata...

alin pon pengawas!keh3 :P

Maya Lisa berkata...

chak !maya jalannnn ~~~~

aniswany berkata...

JAY!! SWEET GILAA ..AUWMMM agagaga

**::CIKNUURUL::** berkata...

lorr,DEWI nih,.lupe plak,.ggrr,.

xpe,Jay kn kuat skang,.ehe,.kenangan manis ngan awek tu,ekekek