CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 8 Ogos 2011

Maafkan aku...

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Asslamuallaikum...Alhamdulillah...dapat juga kita bertemu lagikan.,..
Hari ni aku nak minta maaf kat korang semua..termasuklah bff aku kat blog ni..
Mungkin ada perangai or cara aku yang buat korang terasa ke..Aku nak minta maaf bebanyak..

Mungkin juga ada sesetengah komen aku kat entry korang yg membuat korang tersinggung or kecik hati...bukan niatku nak buat korang tersinggung...aku cuba untuk menghiburkan korang...biar korang tersenyum baca komen aku..

Kepada yang pernah chat dengan aku...aku minta maaf kalau ada perkataan or perangai aku yang buat korang tak suka..aku minta maaf..kadang2 aku cepat sensitif bila ada perkataan korang yang buat aku tersinggung...tapi aku dah maafkan korang...aku tak pernah nak berdendam pun...aku taknak persahabatan yang dibina rosak begitu sahaja...

Maafkan aku kepada yang dah follow aku.aku tak sempat nak terjah korang balik...alasan aku ya aku tengah bizi...bizi untuk korang juga...rakyat malaysia...itulah tugas aku pada korang semua...andai kualiti kerja aku tak bagus...ia memababitkan korang juga sebagai rakyat malaysia...Jadi maafkan aku andai tidak sempat menerjah korang...


Maafkanlah aku...sesungguhnya aku manusia biasa yang tak lepas dari salah dan dosa..Memohon banyak2 keampunan pada korang semua..anadai aku mati nanti taklah tertanggung dosa aku pada korang andai korang tak memaafkan aku..akhir kata maafkanlah aku...

SMILE ALWAYS!!!

4 ulasan:

H.J berkata...

ok..aku maafkan..ehe

Syah_Ridzeah berkata...

di maafkan.. hahaa.. ;p

et berkata...

owh jai..mu naper?
walau aku pun jarang mengkomen di ntry mu, aku pun minta maaf jugok
selamat ari raya upss...salam ramadhan

Izyan Masri berkata...

YE YAN DAH LAMA MAAFKAN.ECEY.HAHA