CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 2 Ogos 2011

Salam Ramadhan

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum...harapa semua sihat walafiat harini ye...hari ni dh 2 ramadhan...mesti ada yang tertanya mana aku menghilang 4 hari lepaskan...betul tak??aku sakit sebenarnya...ni pun belum sembuh sempenuhnya lagi...dugaan dari allah s.w.t untuk aku..

Terlantar 4 hari asyik muntah pening,nak pitam rasa cam dah sampai masa pun ada juga..kepala aku ni rasa macam ada sarang tebuan..penuh dengan madu...jalan kiri senget ke kiri..jalan ke kanan senget ke kanan..bila duduk tetonggan ke belakang..

Yang paling seksa aku rasa bila muntah...bukan pregnant ye..yelah perut kosong xde berisi mestilah muntahkan...rasa macam isi perut ni nak tekeluar sama...dahlah muntah mata pun rasa cam nak tekeluar je...sampaikan aku muntah pejam mata...terfikir pulak bila aku muntah bukak mata tiba2 biji mata aku tekeluar jatuh kat sinki pulak...ahaks...gila tak imaginasi aku...

Dan panas badan yang melebihi tahap terlampau...lebih2 lagi bila letak kain basah dalam seminit dah kering..panas ke tak panas tu??itulah yang membuatkan diri ini lemah gila...terbaring terbungkang kat atas katil...dugaan dekat ramadhan ke ni??tahun lepas pun terjadi perkara yang sama...

Mungkin allah nak buangkan dosa dosa aku sebelum ni...sape tahukan...takpe..aku terima dengan redha....walau pun memang sengsara aku rasakan...huhuhu...kepada korang semua jagalah kesihatan ye...jangan sesekali abaikan...kalau kita terlalai maka segala penyakit senang menyerang kita...apapun yang penting??

SMILE ALWAYS!!!!!

5 ulasan:

cik rama-rama berkata...

eh..jay jga kesihatan..harap dpt lar pose full yerk..sian dye sakit..

salam ramadhan utk jay.. :)

"teringin nk mkn buras" hihi

Syah_Ridzeah berkata...

patutlaa ko menghilang.. aku tunggu ko komen skali ndak da.. hehe rupanya sakit.. bha jaga kesihatan tu.. minum air bnyk2 memandangkan musim panas skg ne.. ;)

jgn lupa makan ubat jgk.. ;D
salam ramadhan.. puasa penuh taww.. kehkeh..

H.J berkata...

moga baik2 je bro..bulan pose ni banyak ujiannya..hehe

Chempaka Sari berkata...

uih takutnya,, biji mata nak keluar kakut je denga. Semoga sembuh ye Jay, jgn lupa amik MC dn rehat...

Usahawan Muda berkata...

jemput ke blog usahawan muda. http://biznesshoppe.blogspot.com/