CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 9 Ogos 2011

Entri kisah berbuka dalam kereta

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum..ni hali aaa..wa mau celite sama lu olang...simalam waa balik kija lambat owh..waa balik jam 6.20 maa...lepas itu waa lalan punya lalan...sudah jam 6.30..aiyooo talak lama mau buka puasa sudah maa...

aiyak...apa pasat hali ini waa sudah jadi apek owh...cakap itu selupa balu latang lali nigala china adui der..wah dah masuk ahcai la pulak..hehehe..Jadi waa pun pecut itu keleta...belum sempat samapi waa punya lumah itu azan sudah bunyi owh...wa belenti itu tepi jalan,waa minum ail mineral saja...kesian kan sama waa..

Pelnah waa bebuka lambat gala-gala waa punya kakak ipar buat itu lebonding ma...aiya...mau 4 jam owh balu siap...waa sama waa punya abang makan dalam keleta saja maa...aiya...apa yang waa melepek ni...waa sudah cakap ini ently memang melepek ma...

Waa mo tukat jadi nolmal balik...jadi kepada anda di luar sana(dengan suara macho minta penampar)janganlah balik lewat sangat..biarlah berbuka dirumah bersama keluarga yg tersayang..aku takpa...aku bujang lagi...yg ada kat rumah mak abah dengan adik aku je..ahaks...

Tapi memang tak bestlah bebuka kat kereta ni...yelah bebuka sorang2..aish...sunyi sepi lahkan..
Oklah nanti aku buat entry lagi ye...itupun kalau aku rajinlah...hehehe..Silamat hali laya...aiyooo...soli soli...silamat menyambut lamadhan dali saya..hehehe

SMILE ALWAYS!!!!

16 ulasan:

diana berkata...

kalau berbuka puasa dalam kereta bersama awek best jugak eik????
hahahahha

Eena Arrina berkata...

hey. makan pa je dlm kete tu? ngeheee..lex ar bro. gua pon bujang ma..kekadang kat kolej, member bukak puasa kat luar dgn bf,.aku yg single ni apa lg. kekadaang bebuka sesorang je tau.bapaklah sedinyeeee. so.sabo je r... :P

leeza berkata...

silamat hali laya too JAY^^

H.J berkata...

jarang2..tak pe la kan..haha

Yana Farinha berkata...

hye..nice blog... da folo awk. jom folo blog sy dan like entry terbaru sy. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

Jay berkata...

@Diana:no komen..ahaks...:)

Jay berkata...

@eena arrina:hehehe...wa tgh rileks lah ni..waa pun dulu sama macam lu juga...asal buka puasa hadap dinding je kat bilik..ahaks..:)

Jay berkata...

@leeza:hahaha...itu laya lambat lagi maa..haiya...hehehe

Jay berkata...

@H.J: yups..kalau selalu mmg tak bestlah..hehehe

Jay berkata...

@Yana farinha:thanks...nanti akan di terjah...tunggu ye...

Izyan Masri berkata...

KESIANNYA DIA.LAIN KALI BALIK AWAL YE DIK.HAHA

Jay berkata...

@Izyan Masri: adik????abang lah Yan...hahaha....mana pulak Yan panggil Jay adik...hehe

nuruhuda_329 berkata...

dapat jugak berbuke hihihihi :)

merah_s berkata...

Kadang2 xpe la, jgn selalu, leh gila jadinya, hahahaaa...

Heidi Shafiq berkata...

buka sorg2 mmg x best.. tp klu dlm kete tu ade teman seronok la.. :)

**::CIKNUURUL::** berkata...

siannye buke kt dlm kete je,.aiyakk,.lenkali siap sedie bwk bekal kalo g teman rebnding tu,.hehe