CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 18 Julai 2011

Berdosakah aku???

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!

Assalamuallaikum...Salam hari isnin...salam keberkatan....bertemu kita dalam ruangan bual bicara bersama pengacara anda(pppppppekkkkkkk........)uuuuuuuuuu...sapa main lempar-lempar selipar ni????..aku tahulah aku ni tak femes cam sesape....uuuuuuu....

hahaha...abaikan individu diatas..kalau korang nak lempang dia sepulah ratus belas kali pun silakan....ok tajuk di atas gerun tak???hehehe...gerun tak gerun...tapi korang tak terfikir ke setiap apa yang kita buat satu dosa atau pahala???

Setiap kali kita bergurau dengan kawan-kawan adakah kita terfikir berdosakah aku???hehehe..mungkin bagi kita gurauan hanya gurauan,tapi tidak bagi kawan-kawan kita..mungkin ada yang terasakan....dah satu dosa untuk kita...

Ok berkenaan tempat kerja..bila bos tanya banyak lagi tak keje???korang jawab ape???mesti jawab ada sikit lagi bos...padahal keje belambak-lambak seperti joget lambak kat atas meja tu...Terfikirkah kita sama ada berdosakah aku???hahaha...sori kalau ada yang terasa dengan entri aku ni...

Aku pun sama cam korang juga kerja berlambak tapi tetap sempat nak buat entri or komen kat blog korang kan??hehehe..aku jangan diikut ye...aku masuk keje kol 7.30 pg tapi kol 5.30 pg dah kat opis...org balik kol 4.30 tapi aku balik kol 6.30..hehehehe...sebab tu aku boleh nak main-main jap dengan korang..tapi berdosakah aku????

Satu je yang aku nak cakap...nobody perfect....setiap manusia akan melakukan kesalahan dan dosa..takde manusia yang lepasa dari dosa...cuma diri kita yang perlu tahu untuk memperbanyakkan pahala dari dosa..jadi kalau dosa dah sebakul atau berbakul-bakul tu...cepat-cepatlah buat pahala bebanyak...takut esok lusa kita dah takde...nyesal pulak kan,.....

so kita enjoy!!!!opsss....salah...ni bukan tagline aku..hehehe...

So???

SMILE ALWAYS!!!!!

12 ulasan:

najihah sahami berkata...

huhuhuh...sama2 la kitamuhasabah diri k....:)

jay!jgn curi tulang oo..xbaik. hehehe..:P

Anisa Hang Tuah berkata...

setiap hari saya berdosa.

Jay berkata...

@najihah sahami:hehehe....takpe Jay curik tulang buat sup tulang je..hehehehehe

Jay berkata...

@Anisa hang tuah:biasalah anisa...no human perfect in this world..hehehe..setiap manusia pasti akan buat dosa..

miss dynda berkata...

ish, takot pulak bce entry ni. hoho

Jay berkata...

@miss dynda:tak perlu takut..hehehe..biasalah manusia takde yang sempurna..semua mesti akan melakukan kesilapan dan dosa..

nuruashia ♥ berkata...

alaa ponteng keje jrg2 xpe..hahahaha.. kalo bos ekau tny, ekau jwb laa keje org lain pon ekau kene buat..hahaha

Jay berkata...

@nuruashia:ekau ni nak ajar den buat pahala ko ekau nak tambah dosa den??hahahahaha....

missxidi berkata...

tu la pagi2 dah buat dosa...celik mata baca doa bangun tido baru terhindar dari buat dosa...betul tak?

aizamia3 berkata...

semua orang tak sempurna..
sempurna pada mata kita belum tentu sempurna pada mataNYA dan begitulah sebaliknya..

cik rama-rama berkata...

nobody perfect..tp kiter blh improve.. :)

Izyan Masri berkata...

TIBA2 RASA TACING PULAK SEBAB MCM BANYAK JE DOSA KITE BUAT T_T