CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 6 Julai 2011

Sakit!!!!!

Dikala aku merindukan mu,
Kau hilang tanpa khabar,
senyap.....sunyi......
begitulah aku rasakan.

Rasa yang sememangnya tidak aku sukai,
rindu yg terlalu berat untuk aku tanggung,
lebih sakit dari demam atau pening,
aku lebih rela sakit berpanjangan dari
menghadapi sakit rindu.

Bilalah sakit ini akan berakhir??
bila???aku dah tak sanggup menanggung..
Kuatkanlah semangat ku..
Tolanglah aku menghadapi semua ini...

tolonglah..tolonglah...

***JAY***

8 ulasan:

Syah_Ridzeah berkata...

si jay berjiwang oww.. hahaa.. sabar jak la.. makan jak ubat.. =p

Jay berkata...

ubat apa kunu???hahahaha..ni mana ada ubat ni...susah mo baik bha..

Izyan Masri berkata...

WAHH JAY DAH PANDAI BUAT ENTRY JIWANG NI.HIKHIK :D

aizamia3 berkata...

nak cepat sembuh, makan ubat, rehat secukupnya.. ;)

Cik Aan Nabihan berkata...

wahai jiwa-jiwa disana khabarkan lah beritamu. jiwa sahabatku ini tenang dan tidak butuh rindu lg.

sabar lah. jay. saya turut rasa apa yang jay rasa.

sangat tidak selesa klu merindui seseorang. :)

NasZ berkata...

salam kenal..

dah follow awak..

jemput join segmen simple saya..

SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ...

aniswany berkata...

JAY ! TAMO SEDEY2...CEPUK KANG...JAY SEDEY ANIS LAAAAGI SEDEY AWW..

**::CIKNUURUL::** berkata...

rindu tu mmg sakit,..sgt2,.huhu,.