CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 12 Julai 2011

Kepala ku Meletup!!!!

Hello to all blogger!!!!!
Peace be with you all!!!!
Assalamuallaikum...jawab korang...tak jawab dosa nanti...alhamdulillah bertemu kita dalam rancangan mengedik...jom lempang kepala aku beramai-ramai..wakakakaka..Alhamdulillah aku dah beransur sihat..terima kasih pada kawan-kawanku yg sudi mendoakan aku...akanku kenang doa korang sampai akhir hayat..cewahhhh..

Oaky aku nak cerita saat getir aku melawan penyakit ku semalam..Sampai kat rumah  aku terus mandi dan buat apa yang patut..lepas tu aku memang dah tak larat..terus je aku baring kat bilik berseorangan tanpa di temani sesiapa pun melainkan bantal kesayangan aku..Bila mak aku panggil soh aku makan ubat,aku pun bangunlah..korang tahu apa jadik???
manalah korang tahukan aku tak cerita lagi...kali ni ketuk kepala aku beramai-ramai..hahaha.

Bila aku nak bangun tu,punyalah berat nak angkat kepala aku..macam kepala aku ni besar sangat..panas badan aku pun dah naik berpa puluh belas ratus darjah celcius pun aku tak tahu dah..Aku bangun juga dan perjalanan ku dari bilik nak ke dapur rasa macam aku berjalan berpuluh-puluh batu di grand canyon..dengan panas yg membahang dan kepala yg berat nak mampus...terhoyong sana terhoyong sini..

Lepas je aku telan panadol 2 bijik terus aku gagahkan kaki melangkah ke tilam dan terus mencapai bantal kesayangan ku..Tarik je selimut dah mula badan ku berpeluh sakan..seperti orang yang mengembara di tengah padang pasir..Rasa macam aku dalam api je...habis tilam n bantal ku basah..Masa itulah aku merasakan kepala ku seperti bom jangka masa yg hanya tunggu nak meletup..

Lepas tu aku mmg dah tak sedar apa-apa lagi..seperti orang pengsan...aku sedar bila abah ku kejutkan dan tanya aku dah okay tak???alhamdulillah badan ku dah tak sepanas semlam.cuma badan masih terasa sengal2 lagi..insyallah doakan aku pulih dalam 2 hari ni..best tak cerita merapu aku??hahaha...okaylah nanti aku update lagi ok....bubye!!!!

SMILE ALWAYS!!!!!

5 ulasan:

H.J berkata...

haha...nasib baik tak meletup kepala tu

cik ayin berkata...

aishh...cepat2 sihat tau

Izyan Masri berkata...

LAAAH.DEMAM RUPANYA DIA.KESIANKESIAN.MAKAN UBAT BANYAK2 TAHU ? :D

aniswany berkata...

BOOMMM ! dh meletup kepala jay tuh ..hikhik


*alhamdulilah da sehat ...... =)

najihah sahami berkata...

alahai siannya..makan ubat tak?