CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 25 Julai 2011

Siapa aku????

Aku ingin berkata,
Siapa aku??
Siapa aku dalam hidupmu???
Aku ibarat benda yang tiada harga padamu..
Aku hanya seperti tunggul yang mati bagimu..

Kau...
bagi ku kaulah teman ketawa dan gembira ku...
Di saat aku sedih,engkaulah orang pertama yang akan ku cari..
tapi persahabatan yang dibina hanya sandiwara.
Sandiwara yang meruntun kekecewaan..

Aku kecewa..
kecewa kerana persahabatan yang dibina,
musnah begitu sahaja.
Ya aku sedar siapa diriku..
Aku sedar...
Aku manusia biasa yang lemah segala-galanya..

Tidak aku mengerti
mengapa engkau musnahkan persahabatan
yang telah terjalin selama ini.
Atas nama persahabatan,aku lepaskan engkau pergi.
pergi untuk selamanya dalam hidupku...

2 ulasan:

kathy berkata...

susah nak cari sahabat sejati...

Muhammad Naim Abdullah berkata...

sastera ke? hehe