CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 11 April 2011

Hantu kak limah!!!!!!!!!!!

Salam semua....tadi aku sempat buka my facebook...dah lamer giler xbuka...jadi ada kawan aku sorang ni...dia tag aku kat photo yang dia buat mengenai watak-watak dalam filem hantu kak limah tu.....setiap watak dia akan compare dgn kawan-kawan dia termasuk aku....korang rasa rasa apa watak yg dia compare dgn aku..hahahaha...aku pun xtau apa persamaan aku dgn watak tu...cuba lah korang teka.. aku rasa mungkin dia salah compare kot...xsesuai pun aku dgn watak tu..langsung xde persamaan....
Samo ko rupo den dgn Pak jabit??????

8 ulasan:

missxidi berkata...

a'a mane sama ni...hihi...mgkin nama la dekat sama.

Izyan Masri berkata...

KEHKEH,SEMUA KAK LIMAH SEKARNG :D

Jay berkata...

missxidi:nama pon xsama juga.heheh

Jay berkata...

biasalah Yan.ada ke ptut kawan Jay bg watak pak jabit.xsama pun.;)

aniswany berkata...

xsama..spa ckp sama ? kita bako jea.. =p

Jay berkata...

hahaha..bako jangan x bako....soley soley..:)

EJA berkata...

haha..tarikh lahir sa sama dgan usop wilcha..kita bako tu..

EJA berkata...

haha..tarikh lahir sa sama dgan usop wilcha..kita bako tu..