CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 25 April 2011

Hani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Part 3.

"hah.apa kau nak cakap tadi Laila?"
"begini Sham.sebenarnya aku mencintai kau Sham."
"Laila?kau kan tahu yg aku dah berpunya?"
"Ya.aku tahu Sham.
tapi aku betul ikhlas mencintai kau."
"aku faham Laila,tapi kau harus tahu yg diriku sudah berpunya.
telah ada yg menempati hati ini Laila."
"Sham please beri aku peluang."
Laila mula menangis.
"Laila.janganlah bersedih.aku bukan lelaki yg terbaik untuk kau.banyak lagi lelaki di luar sana yang jauh lebih baik dari aku."
"tapi aku tetap mencintai kau Sham."
"Laila..aku harap kau faham apa yg aku katakan.aku nak balik ni.jangan lah kau sedih ye."
Laila dengan pantas memeluk Sham.
"Laila???apa yg kau buat ni?nanti orang nampaklah?"
"aku tak akan lepaskan kau Sham selagi kau tak terima cinta aku."
"kau dah gila Laila!!!!"
"Ya,memang aku dah gila.gilakan kau Sham."
"Laila!!!!lepaskan aku lah...."
Pada masa yg sama Hani telah melihat perbuatan Sham dan Laila.Laila mengupah orang untuk beritahu kepada Hani tentang pertemuan dia dan Sham.Itulah punca Hani melarikan diri dari Sham..itulah punca Hani bertengkar dengan Sham..

apakah pertelingkahan antara Sham dan Hani akan berakhir?
adakah Hani akan percaya penjelasan dari Sham?
Bersambung........

8 ulasan:

Izyan Masri berkata...

FUYOOH.DAH RASA MACAM BACA NOVEL PULAK.TALENTED DAK JAY NI XD

Jay berkata...

@Izyan..percubaan je ni...belum tentu ada yg suka baca kan??hehe...

cik ayin berkata...

percubaan yang sangat bagus..terus kan :)

Jay berkata...

@cik ayin:insyallah..harap harap ada yg suka bacalah..hehehe

missxidi berkata...

o...dah tau dah nape diorg gadoh...hihi...

Jay berkata...

@missxidi:tapi xtau lagi apa kesudahan dia kan??hehehe

Nur Liyana berkata...

bila nak habis nie...asyik bersambung sambung je..haha penat yana baca!!!!!

Jay berkata...

@Yana:hehehe..tunggu part yg ke 300..baru habis kot??hehehe....