CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 21 April 2011

HANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Hani......tunggu aku.."Hani langsung tidak menoleh kepada Sham... Sham berlari mendapatkan Hani...

"apa yang kau hendakkan lagi dari aku Sham?.tak puaskah lagi kau mainkan perasaan aku?"
Sham serba salah bila melihat Hani menangis tersedu sedan....

"maafkan aku Hani.bukan niat aku nak permainkan perasaan kau..tidak terlintas di dalam hati aku untuk melukai kau Hani..semua itu fitnah..fitnah dari orang-orang yg benci melihat hubungan kita..?"

"tak perlu kau meminta maaf padaku Sham dan aku tak perlukan maaf kau tu..."
Hani pun berlari menuju dewan kuliah sambil menangis..
Sham termangu keseorangan..akalnya buntu,hatinya pedih bila terfikir kejadian yg menimpa dirinya
hinggakan dia dan Hani bergaduh...

Malam itu Sham cuba menelefon Hani,tapi Hani langsung x menjawab.
Sham mula runsing dan risau memikirkan Hani....
Sham cuba menelefon teman sebilik Hani iaitu Corie..

"Hello Corie..ni Sham"
"Oh,Sham..ada apa Sham?"
"aku nak tanya,Hani ada dengan kau x?"
"eh?takde pun?bukan Hani dengan kau ke tadi?"
"Hani xde dgn aku."
"Ish,kemana pulak si Hani ni pergi?"
"Corie.nanti kalau Hani dah balik cepat-cepat sms aku ye."
"okay,nanti Hani balik aku bagitahu kau ye."
"thanks Corie,bye"
"Bye"


apakah yg terjadi pada Sham hinggakan Hani menangis?
Kemanakah Hani menghilang dan apa yg terjadi pada Hani??
tunggu sambungan cerita ni..:p

6 ulasan:

d_LA berkata...

wahhhh..ko pndai tulis novel rupenye...cayalahhhh...manalah hani ni??dia pergi shopping je tu..

cek's berkata...

sbnarnya honey kn..kn..kn...

Jay berkata...

@d_LA:cuba-cuba je ni...kot kot ada yg suka baca..xtaulah..tunggu sambungan ye..

Jay berkata...

@cek's:xdelah..mmg Hani lah...:P

Izyan Masri berkata...

FUYOOHH.NI BOLEH JADI NOVELIST TERKENAL NI.NOVELIST DARI SABAH XD

Jay berkata...

@Izyan:Insyaallah Yan..amin..hehehe..tunggu sambungan dia ye..harap Yan sudihlah baca novel yg x seberapa ni..hehehe