CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Jumaat, 1 April 2011

Beru lepas meeting...

Hai susahnya nak jadi pengerusi ni...bnyk sgt cabaran....kenapa susah sgt nak ambil positif teguran2 yg diberi?????susah sgt ke nak berubah???? inilah manusia...yg di maksudkan lain,lain pemahaman yg diterima...bila di sentuh isu pasal kewangan terus menjadi medan perbalahan dan medan pertengkaran....
Sepatutnya setiap kali meeting mesti dibentangkan akaun semasa,supaya tidak wujud salah faham atau keraguan....Lepas je meeting,org berkenaan terus dtg jumpa aku,katanya nak letak jawatan sebagai bendahari......sakitnya kepala memikirkan benda ni semua...susah sgt ke nak bg kerjasama??? ya allah...kau berilah aku kekuatan utk menghadapi semua masalah ni...

8 ulasan:

bobiedanbad berkata...

sgt susah memuaskan hati semua pihak
lebih2 lg yg susah untuk faham

Jay berkata...

betul tu....susah utk memuaskan semua pihak...xtaulah apa yg boleh puaskan hati manusia ni...

Izyan Masri berkata...

TAKUT LAH PULAK TGK GAMBAR TU :D

Jay berkata...

hehe..saje menunjukkan reaksi sedih..hehehe...thanks sudi lawat blog saya...salam persahabatan...

Hansyirah Takezur berkata...

bukan senang nak bkerjasama ngan orang..
sabar la ye..
insyaAllah Allah mudahkan sumenye..

salam kenal.. thx follow.. follow awk balik.. :)

Jay berkata...

amiin..semoga doa awak di makbulkan..sama2..salam kenal..semoga di berkati allah perkenalan ini..

DiDa Licious berkata...

manusia mmg bgitu....:)
salam ziarah!

Jay berkata...

@dida:itulah pasal,manusia ni susah untuk difahami.thanks sudi ziarah saya.:)