CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 28 April 2011

SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

 SANTAI BEN ASHAARI :KENAPA AKU SEORANG BLOGGER Klik sini
Wow..abg ben buat segmen lagilah..nak join gak ni..hehe..first time aku join..
okay straight to the point..


Aku baru sahaja menjadi  seorang blogger.
Kenapa aku menjadi seorang blogger?
Aku berblogging kerana hidupku sungguh sunyi sebelum ini.
Hidupku umpama kertas yang ditiup angin.kosong..
Bayangkan kesunyian yang melanda diriku..
Seolah-olah aku berada di dalam bilik akhir sebelum ke tali gantung..
Begitulah keadaan diriku sebelum ini.
Tetapi setelah aku menemui jalan hidupku semula.
Aku bangkit untuk menghapuskan kesunyiaan itu dengan cara menjadi blogger.
Kini aku dapat menemui kawan-kawan yang dapat membuatkan hari-hari ku indah dengan senyuman,indah dengan senda gurau dan gelak ketawa.
Kawan-kawan inilah yang amat menyayangiku dan menolong aku untuk hapuskan kesunyiaan yang ada dalam hidupku dulu.


P/s:Aku bangga menjadi seorang blogger...

24 ulasan:

Haris Kaito berkata...

datang dari blog abg Ben... :)
kalau sudi singgah la balik...
follow lebih baik...he3...

JOM TERJAH SINI

Jay berkata...

@Haris Kaito:akan ku terjah n follow.he3..

Nini D.. berkata...

den dtg jongah!

aniswany berkata...

wahhh jay...sunyi smpai tahap gitu eh..now dh berblog rmai kwn kan ? hidup pun xsunyi..bagos2..keep it up =) try ber belog smpai jd hebat mcm bro ben ^_-

Pemuda Haparan berkata...

terjah sini..sje nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..
Ade masa terjah la balik..

http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html

p/s:teruskan usha..=)

Jay berkata...

@aniswany:thanks.sebab hang dan kawan2 lah buat cek semangat teruskan hidup cek ni.

Jay berkata...

@pemuda harapan:sekejap lagi cwk mai.hehe

Nur Liyana berkata...

hhahha..bestkan bila ada blog???

Jay berkata...

@Nur Liyana:yups..best giler..hehehe

Dayana AZ berkata...

aww so sweet! :') , smpai mcm ni blogging ni hehee...
dlu sunyi ea? dah3 jangan sunyi2 dah :) .
salam perkenalan !

Jay berkata...

@Dayana AZ:a ah..dulu sunyi je..thanks sudi terjah blog Jay yg x seberapa ni..:)

Lulu caldina berkata...

Apa pun alasannya, semoga kita semua berjaya menjadi seorang blogger yang pemes amos..ekeke

Jay berkata...

@Lulu caldina:yups itu betul tapi jgn samapi menjatuhkan org lain dh le kan..hehehe

mira.... berkata...

truskan usaha dgn berblog...:)

DiDa Licious berkata...

bersiaraya & memfollow d sini! (",)v

Jay berkata...

@mira:thanks...akan aku usahakan..hehehe

Jay berkata...

@Dida licious:yhanks sudi follow..dah follow awak balik.hehehe:)

nUr _ atiQah berkata...

membalas kunjungan ^^~

Izyan Masri berkata...

YAN TAK SEMPAT JOIN LAGI.BUSY SANGAT LATELY T_T

Sal Saari berkata...

semoga terus maju jaya dlm dunia blog ni..
intai2lah sy..

Jay berkata...

@nur_atiqah:thanks sudi follow saya..:)

Jay berkata...

@izyan:yeke??jay pun tgok Yan xde buat entry kan..biasalah Jay pun bz sepanjang minggu ni n minggu depan..

Jay berkata...

@sal saari:thanks sudi follow.follow awak balik ye..:)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ berkata...

psttt...sini baca, the latest :)

Maxis dah cuakkk! hahah