CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Sabtu, 9 April 2011

Kenapa kita susah nak terima hakikat?????

Salam semua....hai hidup hidup...apasal manusia susah sgt nak terima hakikat ek??
nanti orang tegur dikata pulak busybody..hai nilah permainan hidup...hidup hidup...susah sgt nak hidup...nak mati pun susah juga...kalau pahala x cukup jgn mimpi lah nak masuk syurga...
korang pernah x jumpa spesis manusia mcam ni???aku hari-hari jumpa....kat ofis...ish bengang betullah aku....dah lah xreti bahasa..cakap pun nak berulang-ulang kali baru nak faham...
spesis ape dorg ni??? ish bengang bengang bengong...sakit hati je.....

6 ulasan:

missxidi berkata...

sabo yer cik abe...huhu...

Nur Liyana berkata...

hehhhee...manusia kan pelbagai ragam...mana nk sama!!!

Jay berkata...

ye..den tongah sabo lah ni...

Jay berkata...

betul tu yana...mmg manusia ni susah nak dijangka....

aniswany berkata...

idup susa mati pun susa =) sabar je lah ngn perangai manusia =)

Jay berkata...

=)yups..sbab tu kita kena sabar dalm kehidupan ni....;)