CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Jumaat, 22 April 2011

My Sweetheart!!!!

assalamuallaikum..hari ni aku nak story kat korang my sweetheart....sape???awek??bukan.....Adik???bukan..ni hah my sweetheart...


nilah my sweetheart...


amacam???comel tak???hehehe..inilah buah hati aku.dia ni dahlah comel,manja pulak..berat dia sekarang mencecah 8kg..mmg besar n berat..tapi kuat sangat mainnyer...kaki aku pun dia terkam ajak main...... ni ada lagi possing dari my sweetheart..enjoy k..


tengok apa tu sayang???

tgok camera ye syg..
apa macam aku punya sweetheart??comel x???hehehe....dia ni kadang-kadang nakal juga tau......dia gemuk makan friskies lah ni..nanti aku buat lagi pasal entry pasal my sweetheart aku ni ye...

20 ulasan:

cek's berkata...

haha..bsaq..mcm tuan dia..hihi..comel2..sweetheart comel nie Girl atau Boy?hehe..wah..sweetheart femes..

Jay berkata...

ofcourse boy.hahaha..

cek's berkata...

tapi napa sweetheart??bukankah..machoheart???

Jay berkata...

saje je.kan buah hati aku.hahaha

cek's berkata...

eh..btul jgk..okay2

cek's berkata...

anda tlh ditag..http://ceks-cemeycomot.blogspot.com/2011/04/ehada-orang-bagi-aku-awardbiar-betul.html

cik ayin berkata...

nak boleh..??

Nur Liyana berkata...

haahhha....kucing tue malu2 pulak!!!

missxidi berkata...

COMELLLNYEEERR!!!! Geram nak peluk dia!hihihi.

Jay berkata...

@cik ayin:kalau nak kene amik dgn tuan dia sekali.hehe.xdelah,gurau je.

Jay berkata...

@yana:a ah.kucing ni pemalu sikit.he.

Jay berkata...

@missxidi:kalau nak peluk kene peluk dgn tuan dia.hehe:P

Izyan Masri berkata...

SAPA SURUH LETAK GAMBAR KUCING COMEL2 NI ?NI RASA NAK KIDNAP NI XD

Jay berkata...

@izyan:boleh je kalau Yan nak kidnap kucing Jay ni.tapi Yan kene kidnap sekali dgn tuannye.hehe.

najihah sahami berkata...

waaaa..cayalah..mish takut sikit kot ngan kucing..hehe..(nmpak sgt kurang sabar kan)

Jay berkata...

@mish:ni gambar lama.he.nt Jay amek gambar yg baru n dia dh besau.he.

**::CIKNUURUL::** berkata...

wahhh,sweetheart siap ade corak2 lingkaran lg,.hehe,.

Jay berkata...

@CN:a ah.kucing ni baka american short hair.hehe.

yatie Awang berkata...

comelnya...tak bolehlah tengok kucing ni, gerammmm.....kat rumah pun ada 2 ekor, satu kampung, satu lg wiskes

Jay berkata...

@yatie awang:nt yatie buatlah entry pasal kucing yatie.nak juga tgok comel x.he.