CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Selasa, 5 April 2011

hujannnn!!!!!!!!!!!

hujan rahmat anugerah dari allah s.w.t kepada hamba-hambanya....
Hujan oh hujan kenapalah ko turun time aku nak g makan...nasib baiklah ada kawan yg nak g makan juga..masa baru nak gerak dari ofis hujan x turun lagi...lepas je dari kawasan ofis dah mula rintik2 hujan yg semakin lama semakin deras......bila sampai kat kawasan restoran, kami pun berlari-larilah menuju restoran....kami cuma tapau sahaja memandangkan cuaca semakin buruk..hujan pula semakin lebat...alhamdulillah kami sampai ke ofis dgn selamat....harap2 hujan yg turun adalah membawa rahmat kepada hamba-hambanya...hehehe..sungguh skemanya ayat yg aku buat ni..hahaha....

4 ulasan:

bobiedanbad berkata...

semoga hujan membawa rahmat kepada kita

Jay berkata...

insyallah..semoga kita diberkati..

lemongrassbeam berkata...

ujan² sedap tidoq :)

Jay berkata...

confirm tidoq macam ular sawa..hahahaha