CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 7 April 2011

Apa Khabar dunia ku..

Asallamualaikum dunia...morning..hahaha..love my world...walaupun sana sini perang n bencana...
bila aku tutup mata semalam dunia aku nampak gelap jer...
mulalah muncul macam-macam stesyen..
ada channel mengerikan,channel baik punyerrrr,channel melancong & macam-macam lagilah...
nasib baik x berbayar..hahaha.
Bila buka mata pagi tadi aku nampak cahaya samar-samar..aku ingat aku masih mengigai lagi..
rupanya dah subuh..hehehe..
bangun dgn muka ceria walaupun little bit ngantuk..hehe..
entah kenapa hari ni aku rasa aku sayang dunia aku..t
api aku sedar walau camana pun aku sayang dunia ni akhirnya akan musnah juga bila kiamat datang..betul tak??
hari ni cuaca sangat baik dan tenang..hati gembira tidak terkira kerana dapat rehat yg secukupnya..hahaha..apa yg aku merepek hari ni...
ish....awal pagi dah merepek...saje je nak merapu2 dalam blog aku ni..hehehe..macam mana pulak dgn dunia korang semua hari ni???harap-harap ok ler..


8 ulasan:

missxidi berkata...

Hari ni dunia saya penuh misteri menunggu...misteri gaji ada ke xder? hehe...kalo ada, macam2 nak bayar. kalo xde, kene tunggu la smpai ada baru bleh byr sumer hutang piutang. saje share =) smoga kite sume ceria hari ni (^__^)

Nur Liyana berkata...

dunia nie susah nk diduga...kan?heheh/harap2 dunia yana ok je..
huhuh

jemput ke blog yana!!!

cik ayin berkata...

saya tengah lapar...ngeh3

Jay berkata...

dah dpt gaji ke missxidi???bleh blanja jay ni..hehehe

Jay berkata...

Nur Liyana:mmg dunia ni susah nak diduga..hehehe

Jay berkata...

Cik ayin: Nape x makan lagi cik ayin??
xkan diet kot???hehehe

Izyan Masri berkata...

BANYAK CHANNEL BILA DAH TIDUR .KANKAN :D

Jay berkata...

Izyan Masri:yupz..betul tu Yan..hehehe..yg
peliknya remote control rosak..
susah nak tukar channel..hahaha