CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 30 Mei 2011

Entry Orang sakit..!!!!!!!

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!

Assalamuallaikum semua...Soli moli sebab tak dapat hupdate blog.Jay tengah demam sekarang ni..
Ni pun nak bukak mata pun tak larat..nasiblah hari ni dan esok cuti..

Hope korang sihatlah ye..dapat makan cekodok sambil menonton tv..Jay terbaring je kat atas katil..huhu..semoga korang bergumbiralah hendaknya..

Korang doakan aku sihat seperti sediakala ok..Mungkin dalam seminggu ni aku tak hupdate entry sebab bizi..tapi kalau sempat aku hupdate lah ye..hehehe..

Tapi komen dan BW tetap berjalan ok..Dan blog yang Jay belum terjah tungguuuuuu!!!!!..hehehe
Okaylah sampai sinilah dulu entry Jay ni..Esok-esok kalau sempat Jay hupdate ye..

SMILE ALWAYS!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 ulasan:

solomolo berkata...

semoga cepat sembuh...


p/s : terima kasih sertai bloglist solomolo...

http://solomolo.blogspot.com/2011/05/bloglist-solomolo-kini-dibuka.html

http://solomolo.blogspot.com/2011/05/update-bloglist-solomolo-dah.html

nuruashia ♥ berkata...

ekau demam ke??? asal ekau xgtau den ni haa.. ekau rest well...den doakan ekau copat sehat yoo :)

cik rama-rama berkata...

jay aik demam bah dia...anduk bah kesian..jgn lupa mkn ubat ya..
kamek doa kan kitak...ha campur bhs dah aku ckp ni..sekali sekala kelaka sawak dgn miak sabah tok....hahahah.. (entah btol ker tak loghat den ni)

cik ayin berkata...

cepat2 sihat ok :P

Chempaka Sari berkata...

saya doakan awak cepat sembuh..dah jgn pk sgt pasal blog ye...