CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 26 Mei 2011

Penat!!!!!

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!

Assalamuallaikum...Sorilah hari ni tak dapat buat entry panjang2..huhuhuh..ni pun baru sudah breifing..penat lah dua hari asyik meeting,taklimat n breifing..

Memang dah tanggungjawab pada  kerja,organisasi dan negara.Nak buat camne lagi kan..Beginilah tanggungjawab harian aku untuk organisasi dan juga Negara..

Okay..Hari ni waa nak rehat kat rumah tengok tv sambil makan cekodok.Dan lepas buat perkara wajib waa akan terjah blog2 korang semua dan cuba membalas komen2 korang n mengomen entry korang..(Apalah budak Jay ni merepek)...

Okay see you all in blog..hahaha...nak p merhempit jap..hahaha..korang tunggu kedatangan waa k..Dan Jay akan sebut apa selalu bila di akhir entry???eh eh..pandainya korang...anak sapelah pandai sangat ni ye..hehehe

SMILE ALWAYS!!!!

4 ulasan:

cik ayin berkata...

cekodok..??lama gila tak makan

Anisa Hang Tuah berkata...

ey eyh

kite pun dah lame tak mkn cekodok

Nur Liyana berkata...

cekodok oh cekodok..hahahaa

Magrib berkata...

ada orang mintak kami mai sini jenguk ang.. hehehe... dia kata penulisan ang mantap... btw.. betui apa dia kata.. Suka baca entry anda.. nice dan menarik.. minat dan follow blog anda ye..

ini entry terbaru saya.
Laki aku suka yang berbulu
Seorang Brader kuat melancap BERANG DENGAN GUA pasal isu melancap
Alat kelamin wanita pon boleh kentut. (Kentut Vagina)
Kenapa Burger yang anda beli tak sama macam dalam tv
Kehidupan seorang PLAYBOY.. (GAMBAR 18SX)
Onani (melancap) - Adakah normal?