CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Khamis, 19 Mei 2011

ANDAI KEKASIHKU DIKEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!

Assalamuallaikum..Jay nak join lagi segmen yang ABG BEN buat..korang nak join??klik banner di atas..


Andai kekasihku dikebas orang..Confirm aku marah plus sedih..Takde pompuan lain ke korang nak kebas??Ni makwe aku juga yg jadi mangsa..Tobatlah wei..Banyak lagi pompuan lain kat luar sana tu..

Aku tak suka lah perkara camni terjadi..dah 8 kali awek aku kene kebas..tapi dorang juga yang nak sangat lelaki tu..Aku relakan dikau pergi kekasihku..Dah ,mula aku mencarut ni..

Tak baik korang kebas awek orang ni..Boleh membawa padah tau..Tapi aku memang tak suka nak kebas awek orang walaupun aku jatuh cinta dengan dia.Aku faham perasaan macamana bila  awek  kene kebas dek orang lain..

Tapi aku memang tak suka kalau awek aku kene kebas...meresap je darah untuk mengeluarkan amrah yang paling maksimum.Itu kalau ikut hati.Kalau guna akal insyallah takkan terjadi semua itu..:)


itu jelah aku nak katakan...

SMILE ALWAYS!!!

4 ulasan:

cik ayin berkata...

waahhhhh.....

MerLe berkata...

betul.. sangat bersetuju.. x suke.. x suke!

cik rama-rama berkata...

kalau pakwe den kono kebas???

den kebas blik pak we ko...yeay2...dpt blik pak we kitewwww..

hahahaha

mas saari berkata...

semua orang tak suka seseorang yg kita sayang di kebas orang...