CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 18 Mei 2011

Kerja dan cuti!!!!

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!


Assalamuallaikum..Hai korang semua..apo kabo??sihat??alhamdulillah.Hari ni aku nak mengajak korang pergi keje..haahaha(aku ketuk juga kepala budak ni)..Memanglah keje takkan cuti pulakkan..haha..

Takdelah,korang pernah tak dalam sebulan takde cuti?Or sebulan bnyk kali cuti.Aku sebulan 4 kali je cuti.Hari ahad je.Hari lain aku kejelah..Bestkan kehidupan aku.Cuti pun berapalah sangat..

Korang setahun berapa kali bercuti?bagi yg bekerja lah ok..Yang menganggur tu memang sepanjang masa cuti..hehe.aku setahun hanya seminggu bercuti.Peruntukan setahun 25 hari.Beginilah tanggungjawab yg patut aku laksanakan demi negara.Aku korbankan percutian demi kerja yang lebih penting.

Tapi kalau dah kawin confirmlah mesti ada masa untuk isteri kan.Nanti isteri merajuk pulak taknak masak,taknak basuh kain baju,taknak kemas rumah.hahaha..bahaya tu..Jadi kene pandailah jaga perasaan isteri..:)

Wah dah masuk bab rumahtangga pulak..Aku single ok.tetapi hatiku telah dicuri dan di bawa lari jauh..hahaha..Korang nak tau??mana boleh,rahsia besar tu..hehehe..biar aku dan dia je yang tahu..

Okaylah nak rehat.Dah time lunch ni.nanti aku buat lagi entry k..harini aku nak buat entry bnyk sikit.
Nak ikut saranan Abg ben..hahaha.

Apa yang penting???Bukan kerjasama je..Apa yang penting????


SMILE ALWAYS!!!!!..

1 ulasan:

cik ayin berkata...

cuti sepanjang masa..weeeeeeeee :)