CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 16 Mei 2011

BEN ASHAARI BICARA CINTA SEKALI LAGI

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!

Assalamuallaikum.Harini aku nak join jugalah segmen yang ABG BEN kite ni buat.Korang nak join?klik kat banner atas tu.Alah muka Abg Ben yang hensem dan nampak santai je tu..(Habislah aku kene cop nak bodek abg ben pulak nanti..)


BERCINTA DAHULU atau NIKAH DAHULU ? Mana lebih manis pada zaman sekarang ini ?

Bagi diri aku,aku lebih suka bercinta dulu.Sebabnya kita dapat mengenali hati budi pasangan masing2.Dari bercinta itu jugalah kita dapat kenal perangai pasangan,tapi tak tahulah kalau lepas nikah berubah pulak kan.

Seperti pengalaman aku yang lepas.Aku hampir 8 kali terjebak dalam dunia percintaan ni.Banyak suka duka yang aku telah tempuhi.Memang ada manis dan ada juga pahit.Sepanjang 8 kali aku bercinta aku tak pernah memutuskan hubungan tetapi ex2 GF ku yang memutuskan perhubungan kami.Semuanya mempermainkan perasaan aku saja.

Dalam percintaan ini jugalah yang membuatkan aku hampir2 hilang kewarasan.Mungkin tekanan yang aku rasakan tak dapat aku tanggung.Akibatnya aku terlantar tidak dapat bergerak hampir sebulan.Yang jadi pengalas perutku hanyalah air dan susu.

Tapi sekarang aku dah sihat dan alhamdulillah semangatku sudah pulih.aku berharap janganlah korang merosakkan diri kerana cinta.Carilah cinta yang sejati.Saling membimbing dan amanah pada tanggungjawab yg telah diberikan oleh allah kepada kita semua..

Kalau korang nak baca lebih lanjut kisah cinta hidup aku korang KLIK SINI.Korang akan tahu betapa teruknya kekecewaan aku dalam bercinta.Harap jadikanlah pedoman dan berhati-hatilah.Ini pesanan aku pada kawan2 blogger.

Maaf abg Ben terlalu panjang pulak luahan hati ini..hope Abg ben tak marah dan sudilah abg Ben mengajar saya dalam berblogging ni.Smile always:)

10 ulasan:

najihah sahami berkata...

waa..cmni rupanya kisah jay...hehe...xpe2, belajar dari kesilapan...:)

Izyan Masri berkata...

EHEM2.JAY CAKAP PASAL CINTA LAH.HAHA :D

Jay berkata...

@Izyan..orang tu pun same je macam Jay cerita cinta monyet..hik hik..

CikSyazwaniAziz berkata...

bunga bukan sekuntum jay... ^.^

Cik Kamoo berkata...

cinta itu subjektif...kalau betul caranya memang indah!

Cinta lama2 pun penat kalau tak menjadi ... hu hu! Pendekatan terbaik .. nikah then bercinta! Mesti indah kowt...he he he

Saya Fiqa berkata...

cinta..cinta..cinta...
lepas nikah lah bru best..
mcm my mum said... :D

wanie misa amane berkata...

setiap pasangan mempunyai pengalaman percintaan yang berbeza-beza dan cuma pasangan tu je tau isi hubungan mereka kan ?

Jay berkata...

@Cik Kamoo:yups betul tu..:)

Jay berkata...

@Saya Fiqa:hehehe..boleh je tu..

Jay berkata...

@Wanie misa amane:Betul tu..hanya kita dan pasangan kita sahaja yg tahu.:)