CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Isnin, 16 Mei 2011

Spesis yang makin bertambah di dunia ini.

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!
Assalamuallaikum kepada semua.Korang pernah jumpa tak spesis yang depan korang pijak semut pun tak mati..Belakang korang nauuzubillah macam syaitoooonnnnn...Pernah tak?Kalau pernah angkat tangan macam saya...manalah korang nampak aku angkat tangan mana kan??hahaha..

Orang yang perangai macam ni memang wujud di sekeliling kita.Dalam kehidupan seharian kita spesis ni pasti ada.Tak kira di mana anda berada.usah biarkan hidup anda diselubungi misteri..(apasallah budak ni masuk misteri nusantara pulak??Out tajuk lah wei).
Opss sori aku melalut jap..hehehe..

Korang rasalah apa yang patut korang buat bila berhadapan dengan spesis macam ni??Adakah korang akan cakap"Kite bako"hehehe..

Atau

Korang nak balas dendam kat spesis ni..Bagi aku spesis macamnilah yg patut di hapuskan,mana tak menyusahkan orang,memusnahkan perhubungan orang dengan orang lain.Ape kejadahnye nak rosakkan perhubungan orang lain..Mesti dorang nak curi perhatian je.Pastu bajet dorang ni serba bolehlah.

Sadarlah diri sikit wahai spesis2 ni..Korang tu sama juga macam kiteorang takde bezanya.Depan allah kita semua sama.Cukuplah merosakkan jiwa dan perhubungan orang.Jagalah diri sendiri.Jangan asyik nak mencari salah orang lain..

Aku betul tak faham macamana spesis ni boleh wujud kat dunia ni..Takkan dorang takde akal?tapi dorang manusia.Jadi gunalah akal sebelum bercakap dengan orang lain.Nak tegur pun biarlah beradap,jangan menegur dengan cara kurang a**r.

Benda ni memang dah terkena kat aku,sebab tu aku buat entry pasal spesis ni.Tapi apapun ada akal kita fikir,ada mulut kita jaga ada bibir smile always..hehehe..dah jadi tagline aku pulak kan smile always..hehehe..hah tengok korang senyumkan..macam tulah muka bertambah berseri2 takdelah monyok sampai ke malam.okaylah harap korang enjoy n hepi ye..smile always:)

4 ulasan:

aniswany berkata...

byk gak spesies nih,makin betambah so penat nk hapuskan =p puji melambung,blkg....kutuk giler2 =.=

Nurul Hamimi Awang Japilan berkata...

seperti talam dua muka. xsuka spesis mcmni. pijak semut xmati, sebab semut mnyampah n lari sblm dia dtg.haha

Jay berkata...

@aniswany:yups betul tu..spesis macam ni nak ditembak je..hehehe

Jay berkata...

@Nurul:a ah..semut pun katawa jak tu..bejalan2 lagi dorg di bawak kaki tu..:)