CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Best Follower Ever

Rabu, 4 Mei 2011

Alhamdulillah........

Hello to all blogger!!!
Peace be with you all!!!!!
Assalamuallaikum..alhamdulillah Pengarah jabatan aku dah semakin sembuh..Walaupun hari tu doktor kata 50-50..kita hanya merncang tuhan yang menentukan segalanya.
Thanks lah korang doakan kesihatan beliau.Tengahari tadi aku dgn kawan2 ofis pegi melawat beliau di hospital.Menitis juga airmata aku bila melihat keadaan beliau yg semakin kurus.Hope beliau akan sembuh seperti sediakala.Jumaat ni beliau akan di benarkan pulang untuk berehat.Dalam perancangan jabatan akan membuat family day untuk warga jabatan bulan ni.keputusan ahli jawatankuasa belum diketahui sama ada nak meneruskan acara tersebut atau di tangguhkan sehingga pengarah sihat.Andai tetap dijalankan minggu ni dan minggu hadapan adalah hari yg sungguh busy buat ajk termasuk aku.Aku harap family day tahun ni adalah yg paling meriah dan happy..


P/S:Thanks sudi mendoakan untuk pengarah aku..:)

2 ulasan:

hamizah afifah berkata...

dah semakin sembuh..alhamdulliah jay :)

Jay berkata...

yups.jangkaan hari ni beliau akan keluar dari wad dan akan berehat panjang di rumah.:)